G-Shock ogłasza współpracę z Januszem Walczukiem

Informacja Prasowa - 16.05.2023
126

Działania z muzykiem są kolejnym elementem kampanii G-SHOCK 4.0

G-SHOCK ogłasza współpracę z JANUSZEM WALCZUKIEM

Kultowa marka G-SHOCK, tworząca ponadczasowe i niezwykle wytrzymałe zegarki nawiązuje współpracę z idolem generacji Z – raperem Januszem Walczukiem. Działania z muzykiem są kolejnym elementem kampanii G-SHOCK 4.0 oraz BUILT
DIFFERENT.

Janusz Walczuk w ciągu ostatnich trzech lat wydał trzy solowe albumy, które od razu zyskały status złotych oraz otrzymały liczne wyróżnienia. Nie każdy jednak wie, że muzyk spełnia się także jako realizator dźwięku i producent, a początki jego kariery sięgają roku 2013. To właśnie lata doświadczeń, ciężka praca i nauka z każdej porażki pozwoliły mu
dojść do etapu, w którym jest teraz i zyskać miano “głosu pokolenia Z”.

Jest autorem hitowych singli “Teleport”, “Janusz Walczuk”, “Offside”, “Ekstremalne sporty”, “Sady Żoliborskie”. I to właśnie słynne stołeczne Sady Żoliborskie stały się tłem dla stworzenia spotu promującego współpracę z marką. Podczas wiosennego joggingu po Żoliborzu Janusz trafia na drzewo, którego konary skrywają liczne skarby – modele zegarków G-SHOCK w różnych energetycznych i wyrazistych kolorach, które korespondują z codziennym, lekko nonszalanckim stylem rapera.

– G-SHOCK to marka, która w swoim DNA ma wpisany indywidualizm i niepokorny charakter. Marka, która wyrasta z kultury streestyle’u i streetart’u, pozwala wyrażać siebie. Te same wartości towarzyszą także mnie – zarówno w życiu, jak i na scenie – mówi Janusz Walczuk.

G-SHOCK w tym roku hucznie świętuje swoje 40-lecie. Od początku istnienia produkty marki dedykowane były osobom, dla których ważne są ich własne przekonania i które nie boją się iść pod prąd i wyróżnić z tłumu. To właśnie do nich kierowana jest kampania #BuiltDifferent oraz wybór nowego ambasadora.

– Janusz Walczuk posiada szeroką grupę fanów pośród pokolenia Z dlatego pomyśleliśmy, aby to właśnie on został twarzą kolekcji G-SHOCK dedykowanej tej grupie docelowej. Ogromnie nas cieszy, że niezwykła energia i kreatywność Janusza współgra z naszymi produktami i w najbliższym czasie będziemy mogli towarzyszyć mu nie tylko w trakcie najważniejszych dla niego wydarzeń, ale razem stworzyć wyjątkową edycję

Comments

comments

126
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...