Agencja NoArt wygrała przetarg na obsługę Nagrody Identitas
Jak podawaliśmy, Fundacja Identitas ogłosiła w maju przetarg na obsługę kampanii Nagrody Identitas.
Nagroda Identitas jest przyznawana corocznie od początku 2014 r. najlepszej książce poprzedniego roku. Zgłaszane mogą być prace z szeroko pojętego obszaru polskiej humanistyki. Jury przyznaje jedną nagrodę główną w dziedzinie humanistyki i literatury pięknej, drugą nagrodę główną w obszarze historii, a także do trzech nagród specjalnych. Jest jedną z najwyższych nagród w obszarze humanistyki.
Do laureatów Nagrody Identitas, jednego z bardziej rozpoznawalnych laurów w dziedzinach historii i literatury w Kraju należą Jan Polkowski, Marta Kwasnicka, Ryszard Kaczmarek i Bogdan Podgórski, a do ostatnio nominowanych Jarosław Rymkiewicz, Anna Janko, Mariusz Urbanek, Przemysław Dakowicz, Patryk Pleskot i Konrad Meus.
Przetarg miał charakter zamknięty. Zaproszono do niego dziewięć dużych i średniej wielkości agencji reklamowych cieszących się w ostatnich dwóch latach ponadprzeciętną ilością wyróżnień branżowych i udanych kampanii wizerunkowych.
W połowie czerwca zarząd Fundacji określił krótką listę agencji, z którymi będzie kontynuował rozmowy, na której znalazły się NoArt i Brain.
Ostatecznego wyboru Fundacja Identitas dokonała 25 lipca przyjmując propozycje agencji NoArt. NoArt od 1998 roku specjalizuje się w below-the-line obsługując m.in. Citibank Handlowy, Polską Izbę Ubezpieczeń czy BGŻ. Ostatnio jej klientami zostali Lyngen Outdoor Center oraz rewitalizowana właśnie polska marka legendarnego już producenta autobusów Autosan.
W Jury Nagrody znajdują się między innymi profesorowie Andrzej Paczkowski, Andrzej Chwalba i Maciej Urbanowski, a także red. Paweł Lisicki. Prezesem Fundacji jest Tomasz Kaźmierowski, a dyrektorem literackim Renata Chołuj.