Fundacja Rak’n’Roll i Avon Kontra Rak Piersi startują z kolejną edycją kampanii Dzień na U

Informacja Prasowa - 20.10.2021
199

Fundacja Rak’n’Roll i Avon Kontra Rak Piersi startują z kolejną edycją kampanii Dzień na U

Fundacja Rak’n’Roll i Avon Kontra Rak Piersi startują z kolejną edycją kampanii Dzień na U

To już trzecia odsłona kampanii Dzień na U zainicjowanej w 2019 roku przez Fundację Rak’n’Roll Wygraj Życie! w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi. Po raz kolejny wspólnie zachęcają oni Polki do regularnych badań USG i przypominają, że ten dzień powinien być stałym punktem w ich kalendarzu. W tym roku w akcji wzięła udział także Syrenka Warszawska, o czym opowiada film promujący kampanię. W spocie wystąpili Aleksandra Hamkało, Borys Szyc, Jessica Mercedes, Kuba Karaś i Daria Zawiałow.

Syrenka Warszawska zniknęła na jeden dzień z Bulwarów Wiślanych. Wszystko po to, by wziąć udział w kampanii  „Dzień na U”, która zachęca do regularnych badań piersi i potwierdzania ich zdrowia raz w roku. W spocie promującym kampanię grana przez Aleksandrę Hamkało Syrenka Warszawska „ożywa”, schodzi z pomnika i udaje się na badanie USG piersi. W filmie występują także inne postacie, które Syrenka spotyka podczas podróży do gabinetu lekarskiego, a wcielają się w nie: Borys Szyc, Jessica Mercedes, Kuba Karaś i Daria Zawiałow. Film będzie można obejrzeć na stronie www.dziennau.pl.

Wiemy, że jednym z usprawiedliwień dla niebadania się jest „brak czasu”. Jednak zamiast zawstydzać kobiety pozornością tej „wymówki”, wykorzystaliśmy ją. Postanowiliśmy dać Polkom czas. Stworzyliśmy dzień, w którym nic nie jest ważniejsze od badania USG, nie możemy mieć od niego wymówek – mówi Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie!.

Pomysłodawcy kampanii w niekonwencjonalny sposób chcą pokazać, że każda kobieta, nawet Syrenka, zasługuje na jeden dzień wolnego i zadbanie o swoje zdrowie. W akcję włączył się także Prezydent m.st. Warszawy, Rafał Trzaskowski, który dał wolne Syrence i umożliwił wszystkim pracowniczkom i pracownikom Urzędu m.st. Warszawy wykonanie niezbędnych badań w ramach czasu pracy. Nagranie zostanie zamieszczone na profilach Urzędu oraz Rafała Trzaskowskiego na Facebooku.

Wspólnie z Fundacją Rak’n’Roll realizujemy Dzień na U, przekonując kobiety, że warto znaleźć chwilę na potwierdzenie zdrowia i zadbać o swoją lepszą przyszłość. To dla nas ważna inicjatywa i nie mamy wątpliwości, że bez względu na wszystko, naszym priorytetem powinno być zdrowie i bezpieczeństwo – mówi Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.

Do akcji Dzień na U przyłączyli się także inni pracodawcy, którzy zapewniają wszystkim swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań w ramach czasu pracy, np. poprzez przyznanie dnia wolnego od pracy, przekazanie pakietu medycznego czy zorganizowanie badań na terenie firmy. Wśród nich znajdują się: Bridgestone, DHL Express Poland, Grupa ANG (dawniej ANG Spółdzielnia), ILABO, Infemini Medi Home. Dodatkowy, w pełni płatny dzień w roku na profilaktykę to również nieodłączny element pracy w Avon, Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie! oraz agencji DDB Warszawa, które od 2019 roku tworzą kampanię Dzień na U.

Za tegoroczną strategię, koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Spot promocyjny przygotowały firmy Papaya Films, Rio de Post, za produkcję digital odpowiada Gutenberg Networks. Development strony dziennau.pl wykonało Medley. Za komunikację PR oraz aktywację z influencerami odpowiada agencja Garden of Words. Kampanię wspiera również agencja influencer marketingu Lettly. Planowanie i zakup mediów do kampanii koordynuje PHD Media Direction.

#dziennaU @fundacjaraknroll #avonkontrarakpiersi @avon_polska

Comments

comments

199
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...