Fundacja Identitas rozpoczyna kampanię promującą obecną edycję Nagrody Identitas.

Informacja Prasowa - 03.08.2021
124

Fundacja Identitas rozpoczyna kampanię promującą obecną edycję Nagrody Identitas.

Fundacja Identitas rozpoczyna kampanię promującą obecną edycję Nagrody Identitas.
 
Nagroda Identitas, przyznawana od 2014 roku najlepszym polskim pisarzom, dwa lata temu zmieniła formułę, wprowadzając górną granicę wieku, 41 lat, a także organizując dla szóstki nominowanych nietuzinkowe warsztaty pisarskie. Założyciele motywują tę zmianę chęcią wspierania szczególnie tych, którzy już wiele osiągnęli, ale wciąż potrzebują wsparcia by pisanie stało się ich głównym lub jedynym zajęciem. To te osoby, według Identitas, będą „przez kilka najbliższych dekad współtworzyć polskie, różnorodne narracje w najważniejszych sprawach”.
 
Edycja Nagrody 2019-20 zdaje się to potwierdzać, gdyż aż o trzech z szóstki nominowanych – zdobywcy Nagrody Identitas Marcinie Cieleckim, stypendyście prestiżowego programu E.Murrowa, Marcinie Makowskim, i o laureacie Nike, Radku Raku – stało się wyraźnie głośniej (wyłącznie w pożądanym kontekście) niedługo po ich nominacjach i ich udziale w arktycznych warsztatach Identitas.
Wspomniane warsztaty (w edycji 2021 organizowane pod tytułem „Odosobnienie. Warsztaty w Arktyce”) odbędą się za kręgiem polarnym, na wysepce Uloya.
Kampania Identitas przebiegnie dwutorowo. Jej część czysto pr-owska w postaci artykułów partnerskich i informacji prasowych rozpoczęła się wczoraj, a dziś rusza kampania w mediach społecznościowych, z facebookiem na czele.
W mediach społecznościowych fundacja planuje kilkanaście postów (około 50 visuali). Cele kampanii to popularyzacja czytelnictwa polskiej, współczesnej literatury (szeroka, niejednolita psychograficznie grupa docelowa 24+) oraz dotarcie do osób piszących w wieku 24-41, jako potencjalnych uczestników kolejnej edycji Nagrody (bardzo wąska grupa oceniana na poniżej 15 000 osób). 
Budżet kampanii ma według zamierzeń media planera Fundacji pozwolić na 2-3-krotne dotarcie do grupy ok. 400 000 odbiorców.
Kampania potrwa do początku września br.
Całość kreacji dla Fundacji wykonała jedna z jej wolontariuszek, która postanowiła pozostać anonimową, ukrywając się pod pseudonimem H05.
 
Partnerami Fundacji w tej kampanii są Fundacja PZU, MKiDN, RMF Classic, Kronos, Zeszyty Poetyckie i Do Rzeczy. 

Comments

comments

124
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...