Fundacja Identitas ogłosiła przetarg na obsługę kampanii Nagrody Identitas.

Redakcja PR - 24.05.2016
8

Nagroda Identitas jest przyznawana corocznie od początku 2014 r. najlepszej książce poprzedniego roku.

Nagroda Identitas jest przyznawana corocznie od początku 2014 r.  najlepszej książce poprzedniego roku. Zgłaszane mogą być prace z szeroko pojętego obszaru polskiej humanistyki. Jury przyznaje jedną nagrodę główną w dziedzinie humanistyki i literatury pięknej, drugą nagrodę główną w obszarze historii, a także do trzech nagród specjalnych. Jest jedną z najwyższych nagród w obszarze humanistyki.

Celem nowej kampanii Nagrody Identitas jest dalszy wzrost znajomości marki własnej oraz wzbogacanie wizerunku partnerów/sponsorów o wartości kulturalne  w obszarze pro bono.

Grupą docelową są przede wszystkim osoby już czytające :  70% kobiet, wiek 30-50, wykształcenie wyższe, zamieszkujące miasta pow. 75 tys. mieszk., czytające ponad 10 książek rocznie, korzystające z czytników (15%), czytające magazyny opinii (70%), pracujące (95%) najczęściej w korporacjach (40%), kulturze (25%), nauce (15%).

Budżet kampanii w 2016 r. wyniesie około 600 tysięcy złotych, głownie wydany zostanie na prasę i internet.

Zeszłoroczna kampania Nagrody Identitas była największą kampanią w obszarze nagród humanistycznych w kraju.

Przetarg ma charakter zamknięty. Zaproszono do niego dziewięć dużych i średniej wielkości agencji reklamowych cieszących się w ostatnich  dwóch latach ponadprzeciętną ilością wyróżnień branżowych i udanych kampanii wizerunkowych.

Fundacja zamierza dokonać wyboru agencji do końca czerwca br.

Nagroda Identitas

Comments

comments

8
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...