
Fundacja Identitas ogłosiła przetarg na obsługę kampanii Nagrody Identitas.
Redakcja PR - 24.05.2016Nagroda Identitas jest przyznawana corocznie od początku 2014 r. najlepszej książce poprzedniego roku.
Nagroda Identitas jest przyznawana corocznie od początku 2014 r. najlepszej książce poprzedniego roku. Zgłaszane mogą być prace z szeroko pojętego obszaru polskiej humanistyki. Jury przyznaje jedną nagrodę główną w dziedzinie humanistyki i literatury pięknej, drugą nagrodę główną w obszarze historii, a także do trzech nagród specjalnych. Jest jedną z najwyższych nagród w obszarze humanistyki.
Celem nowej kampanii Nagrody Identitas jest dalszy wzrost znajomości marki własnej oraz wzbogacanie wizerunku partnerów/sponsorów o wartości kulturalne w obszarze pro bono.
Grupą docelową są przede wszystkim osoby już czytające : 70% kobiet, wiek 30-50, wykształcenie wyższe, zamieszkujące miasta pow. 75 tys. mieszk., czytające ponad 10 książek rocznie, korzystające z czytników (15%), czytające magazyny opinii (70%), pracujące (95%) najczęściej w korporacjach (40%), kulturze (25%), nauce (15%).
Budżet kampanii w 2016 r. wyniesie około 600 tysięcy złotych, głownie wydany zostanie na prasę i internet.
Zeszłoroczna kampania Nagrody Identitas była największą kampanią w obszarze nagród humanistycznych w kraju.
Przetarg ma charakter zamknięty. Zaproszono do niego dziewięć dużych i średniej wielkości agencji reklamowych cieszących się w ostatnich dwóch latach ponadprzeciętną ilością wyróżnień branżowych i udanych kampanii wizerunkowych.
Fundacja zamierza dokonać wyboru agencji do końca czerwca br.
Comments
