Frugo w nowej kampanii z influencerami. „Weź wybluzuj” promują Mietczyński, Lisie Piekło i Kaluch

Informacja Prasowa - 27.03.2017
171

„Weź wybluzuj” - nowa kampania Frugo z influencerami

„Weź wybluzuj” to pierwszy etap zaplanowanych na rok 2017 działań dla marki. Agencje, obok efektywnego mixu narzędzi off i online, postawiły na kooperację ze znanym brandem odzieżowym, a także zaprosiły do współpracy liderów opinii. 

W nowej aktywacji „Weź wybluzuj” położono silny nacisk na aspekt wizerunkowy marki, która na nowo ma trafić w gust nastoletnich fanów. Aby tego dokonać, agencje zaprosiły do współpracy trójkę popularnych e-influencerów, którzy stali się twarzami kampanii – Lisie Piekło, Mietczyńskiego oraz Kalucha.

W ramach aktywacji, każdy konsument ma szansę wygrać jedną z 900 bluz, nie tylko dla siebie ale i swojej ekipy. Bluzy zostały wyprodukowane przez cenioną za nietuzinkowy design oraz jakość polską markę Mr. GUGU & Miss GO. Jednak same projekty zostały stworzone przez designerów agencji, którzy inspirowali się smakami FRUGO oraz influencerami. Dzięki temu powstały wzory, które idealnie oddają charakter marki.

Sama mechanika konkursu ma za zadanie zachęcenie konsumentów do kreatywnego wyrażania siebie. Aby móc wziąć w nim udział, obok zakupu produktu, należy przesłać zdjęcie, które pokazuje uczestnika wraz z jego ekipą i towarzyszącym im FRUGO. Najlepsze zdjęcia nagradzane są bluzami. Co warto podkreślić, każda bluza może być dodatkowo spersonalizowana! Dzięki temu uczestnicy mają szansę otrzymać absolutnie unikatowy motyw. Specjalną gratyfikacją dla wszystkich uczestników konkursu jest zniżka w wysokości 50% na zakupy w sklepie internetowym www.mrgugu.com, gdzie można znaleźć dodatkowe wzory z kolekcji sygnowanej FRUGO.

„Weź wybluzuj” to krok w kierunku repozycjonowania marki FRUGO. Chcemy pokazać, że nadal mamy w sobie luz i nietuzinkowość, za które od lat byliśmy cenieni. To też szansa, aby przyciągnąć do marki nowych fanów. Wesprzeć nas ma w tym kooperacja z cenionymi wśród grupy odbiorczej z Mr. GUGU & Miss GO oraz liderami opinii – podkreśla Paulina Włodarska – Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Agencje w ramach działań wokół aktywacji przeprowadziły dedykowaną sesję zdjęciową oraz przygotowały serwis www.frugowekipie.pl.

Comments

comments

171
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...