Fresco Frizzante otwiera sezon orzeźwienia

Informacja Prasowa - 10.06.2019
128

Fresco Frizzante otwiera sezon orzeźwienia

Chociaż do wakacji została jeszcze chwila czasu marka Fresco – jeden z liderów na polskim rynku wina – nie zwalnia tempa i już teraz rozpoczyna kolejną edycję kampanii „Wszystko dla orzeźwienia”. Tym razem do współpracy weszła firma Limango. Kampania wraz z towarzyszącym konkursem potrwa do 18 sierpnia, a nagrodą główną jest wyjazd np. na Sycylię dla czterech osób.

Kampania „Wszystko dla orzeźwienia” to kolejna odsłona akcji konsumenckiej Fresco, która wystartowała 3 czerwca. Tegoroczna edycja dedykowana jest standardowym i owocowym smakom Fresco Frizzante, również w małych, 250 ml opakowaniach.

Konkurs wspierający kampanię realizowany jest we współpracy z firmą Limango. Na czym polega i jakie są jego etapy?

– Nasz tegoroczny konkurs nosi tytuł „Przejdź na stronę orzeźwienia!”. Nagrodą gwarantowaną dla każdego jest 50 zł w prezencie na letni shopping w sklepie internetowym Limango. Wystarczy tyko wejść na naszą stronę www i podać swój adres mailowy. Innym, nieco bardziej angażującym działaniem jest podjęcie wyzwania w postaci rozwiązania quizu i przesłania zdjęcia pokazującego czym dla zgłaszających się osób jest orzeźwienie. Codziennie można wygrać 400 zł na zakup odzieży i dodatków, a także letnich akcesoriów oraz gadżetów w sklepie internetowym. Nagrodą główną z kolei jest bon od wakacje.pl na kwotę 12 tys. złotych na dowolny wyjazd. Wygra go ta osoba, której nadesłanie zdjęcie okaże się najlepsze i najbardziej kreatywne. Jako marka gorąco zapraszamy do udziału w konkursie, a szczęśliwego zwycięzcę zachęcamy do wyjazdu na gorącą Sycylię wraz z grupą przyjaciół. – tłumaczy Zuzanna Amarante, Senior Brand Manager firmy AMBRA S.A.

Tegoroczna kampania to już trzecia odsłona akcji, która cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Edycja 2019 zostanie wsparta działaniami w internecie oraz w tradycyjnych kanałach sprzedaży.

Kampania promocyjna dedykowana jest Fresco Frizzante, w skład której wchodzi pięć wariantów smakowych: Fresco Frizzante Rose, White, Red oraz Fresco Frizzante Frutti – Fragola i Mango, o niższej zawartości alkoholu wynoszącej 5,5%. Cała gama Fresco Frizzante dostępna jest w klasycznych 0,75 l opakowaniach oraz kompaktowych 250 ml buteleczkach.

Cena rekomendowana: 11, 99 zł / 0,75 l, 4, 99 zł / 025 l.

Więcej na: www.wszystkodlaorzezwienia.pl

 

Comments

comments

128
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...