Forum Branży Eventowej 11.01.18 wspierane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej

Informacja Prasowa - 21.12.2017
220

Forum Branży Eventowej 11.01.18 wspierane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej

Misją Forum Branży Eventowej jest pokazanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa.

10 eventowych trendów na 2018 czyli jak się zmienia świat spotkań! Personalizacja i targetowanie kluczem sukcesu w skutecznej komunikacji eventu. Kobieta na evencie. Wykorzystanie marki terytorialnej w evencie komercyjnym. Planowanie i budżetowania eventu. Po co planować, skoro żaden plan nie przetrwa konfrontacji z rzeczywistością.

Kolejna edycja FBE poświęcona jest planowaniu, budżetowaniu, komunikacji i promocji eventów, a także ich targetowaniu. Pojawi się również tematyka związana z eventami marek terytorialnych. FBE 2018 to: 1.500 profesjonalistów z branży; 150 dostawców; 5 inspirujących prelekcji i ważna dyskusja ekspercka; 2 sesje networkingowe; prezentacje atrakcji i artystów; konkurs Top Event 2017.

Nowością tegorocznej edycji jest konkurs Hashtag FBE 2018, który trwa do 31 grudnia 2017. Aby wziąć w nim udział należy po pierwsze zarejestrować swój udział w Kongresie. Następnie wydrukować kartę konkursową zamieszczoną na stronie: http://forumbranzyeventowej.pl/konkurs/. Wpisać na niej proponowany hashtag, a następnie sfotografować wypełnioną kartę samą lub wraz z selfie, a zdjęcie zamieścić na profilu Forum na facebook’u i zachęcić znajomych do głosowania na zamieszczone zgłoszenie.

Główną nagrodą w konkursie jest konsola gier video. Do wygrania także dwa noclegi ze śniadaniem dla dwóch osób w Double Tree by Hilton Kraków Hotel&Convention Center; Nocleg ze śniadaniem dla dwóch osób w Hotelu Copernicus Toruń oraz lot paralotnią.

Program

* Sesja networkingowa Akademia Rekomendacji Grzegorza Turniaka

* 10 eventowych trendów na 2018 czyli jak się zmienia świat spotkań! Krzysztof Celuch

* Personalizacja i targetowanie kluczem sukcesu w skutecznej komunikacji eventu czyli jak wykorzystać nowoczesne media aby frekwencja na evencie była dobra? Aleksandra Nieściuszko

* Kobieta na evencie. Na co zwróci uwagę, co ją na pewno zniechęci, jak przyciągnąć na event kobietę?

* Katarzyna Pawlikowska

* Sesja networkingowa Akademia Rekomendacji Grzegorza Turniaka

* Spektakl Bulle – jedyny w Polsce spektakl Bubble Show Arkadiusz Gwizdała, Agencja Artystyczna Bulle

* Wykorzystanie marki terytorialnej w evencie komercyjnym. Od pomysłu do realizacji. Agnieszka Kuźma-Filipek, Lawenda Public Relations; Mikołaj Soszyński, Creative Answer

* Najważniejsze zasady sprawnego planowania i budżetowania eventu czyli jak dobre przygotowanie prowadzi do sukcesu. Debata Ekspertów pod patronatem THINK MICE

* rozmowy w Strefie Dostawców

* „Kosmos. Event w Kosmosie” na temat inspiracji uczestników imprez masowych znanymi, lecz zapomnianymi artefaktami kultury popularnej. Radosław Pior, Edukacja Astronomiczna

* Po co planować, skoro żaden plan nie przetrwa konfrontacji z rzeczywistością czyli dlaczego wojsko ćwiczy na serio obronę przed atakiem z Kosmosu? Generał Roman Polko

Comments

comments

220
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...