Ośrodek dialogu i analiz THINKTANK organizuje – Forum Brandingu 2016

Jerzy Ciszewski - 20.05.2016
124

Nowe spojrzenie na komunikację i odpowiedzialność marek - Ośrodek dialogu i analiz THINKTANK

Ośrodek dialogu i analiz THINKTANK wraz z Partnerami zaprasza do udziału w corocznym Forum Brandingu, które odbędzie się 2 czerwca:

 Forum Brandingu 2016

Młoda Polska: nowe spojrzenie na komunikację i odpowiedzialność marek świat lepszy dzięki markom / młodzi Polacy jako odbiorcy marek / uznane marki z młodą narracją.

Miejsce forum wybrane jest nieprzypadkowo – to Stadion klubu „Legia” – jednej z najstarszych (100 lat) i najcenniejszych warszawskich marek!W tym roku zastanowimy się nad tym, jak marki – zarówno uznane, jak i te, które dopiero budują swoją reputację – mogą kształtować odpowiedzialne postawy i wpływać na rzeczywistość lokalnie i globalnie. Porozmawiamy także o tym, co młodzi Polacy myślą o sile marek i jakiej komunikacji oczekują, o świeżym spojrzeniu i podejściu do strategii w marketingu firm oraz o wartościach, na jakich budowane są dziś marki.

Program wydarzenia oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem: http://forumbrandingu.pl/

Partnerami wydarzenia są P&G, Polpharma, Próchnik, Soho, Risk Made In Warsaw, Legia, Creative Sport Investment, a także Best Place Institute, Foundation of Strategic Competence Development, Fundacja Marka dla Polski, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska, IAB Polska, Konfederacja Lewiatan, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Superbrands, Związek Firm Public Relations oraz agencje brandingowe Dragon Rouge oraz BNA. Partnerem technologicznym wydarzenia jest firma Redexperts.

Zapraszamy do rejestracji!

Z wyrazami szacunku

Marek Czapkiński
THINKTANK SOCIETY

THINKTANK
Ośrodek dialogu i analiz
k: 570 989 741 | t: 22 628 20 04 |
biuro: ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa

grafika_small

Comments

comments

124
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...