Formaty reklamowe zgodne z zaleceniami Coalition for Better Ads w ofercie Gazeta.pl

Informacja Prasowa - 10.01.2018
276

Formaty reklamowe zgodne z zaleceniami Coalition for Better Ads w ofercie Gazeta.pl

Biuro reklamy Gazeta.pl przygotowało nowe, nieinwazyjne formaty reklamowe, pozwalające skutecznie przyciągnąć uwagę użytkowników. Te nowoczesne, przyjazne dla internautów rozwiązania reklamowe zostały stworzone zgodnie z ich preferencjami oraz standardami Coalition for Better Ads i Google.

Najnowsze rozwiązania w ofercie biura reklamy Gazeta.pl stanowią alternatywę dla reklam, które według Coalition for Better Ads są najbardziej irytujące i skłaniają internautów do instalowania programów blokujących reklamy.

– Zależy nam na tym, aby użytkownicy Gazeta.pl mogli komfortowo korzystać z naszych stron i nie musieli uciekać się do instalowania adblocków. Nowe formaty reklamowe opracowaliśmy w oparciu o międzynarodowe standardy – dzięki temu spełniają oczekiwania naszych klientów i jednocześnie są przyjazne dla użytkowników – mówi Tomasz Pudlis, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl. – To także nasza odpowiedź na zapowiedzi Google związane z wprowadzeniem rozwiązań blokujących reklamy do najnowszej wersji przeglądarki Chrome – jednej z najpopularniejszych wśród polskich internautów.

Nowe formaty reklamowe w ofercie Gazeta.pl – Prestitial, Small Sticky Ads oraz Halfpage Mobi – są skuteczne i proste, a zarazem nieinwazyjne i przyjazne dla użytkowników.

Prestitial to format dedykowany na desktop, który pojawia się na całym ekranie jeszcze przed wyświetleniem treści strony. Posiada możliwość natychmiastowego pominięcia reklamy, dzięki czemu użytkownik decyduje o jej oglądaniu. To rozwiązanie całkowicie absorbujące uwagę, idealne do działań wizerunkowych i zasięgowych.

Small Sticky Ads to reklama, która pojawia się na 15 sekund na dole ekranu. Nie jest uciążliwa, ponieważ przykrywa tylko niewielką część strony i dopasowuje się do ekranu. Jednocześnie zwraca uwagę użytkowników, podążając za nimi podczas przeglądania strony.

Halfpage Mobi to format dedykowany na urządzenia mobilne, który płynnie przewija się wraz z zawartością strony. Nie irytuje użytkowników, ale zwraca ich uwagę, ponieważ jest emitowany w tekście.

Wizualizacje wszystkich formatów można zobaczyć na stronie: https://adv.adview.pl/ads/codest/html/2017/12/6/18883/index.html

Comments

comments

276
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...