Food truck Wirtualnej Polski w podróży przez Europę

Informacja Prasowa - 06.05.2019
81

Food truck Wirtualnej Polski w podróży przez Europę

Z okazji 15. rocznicy wstąpienia Polski do Unii Europejskiej redakcja WP wyruszyła w trasę food truckiem. Pokona on prawie 3 tys. kilometrów. Europejczycy mogą porozmawiać z WP o tym, jak widzą Polskę i Polaków oraz spróbować tradycyjnych, polskich pierogów.

Podczas akcji powstanie w sumie kilkanaście materiałów i relacji wideo. Reporterka WP Anna Kozińska codziennie rozmawia o rocznicy, Polakach i o tym, co dzisiaj oznacza bycie Europejczykiem. W formie specjalnego reportażu-bloga przedstawia także miejsca, które odwiedzi food truck Wirtualnej Polski.

– Akcja to nasz wkład w przekonanie Europejczyków, że Polska jest jednym z najsmaczniejszych krajów Unii. Pysznym, gościnnym, z przyjaźnie wyciągniętą ręką (z talerzem pierogów w niej). To, co zaczyna się od pierogów, zmieni się w przyjazne nastawienie do Polski, a może i w turystyczną wizytę tych, którzy naszego food trucka spotkają– mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

W niedzielę, 5 maja, ekipa WP odwiedziła stolicę UE, Brukselę oraz majówkę polsko-belgijską w Leuven. Redakcja zagości również w Amsterdamie, a następnie dotrze do Niemiec i zatrzyma się m.in. w Berlinie oraz na placu przed Bramą Brandenburską w Poczdamie. Food truck Wirtualnej Polski zatrzymuje się także w mniejszych miejscowościach, poza ustalonymi przystankami.

Goście i rozmówcy WP mogą częstować się polskimi pierogami. Akcja potrwa do 12 maja i jest promowana hasłem #15latRazem. Wszystkie materiały będą publikowane na stronie głównej WP oraz w serwisie WP Wiadomości.

Wirtualna Polskato holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego WP, prowadzi również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy WP abcZdrowie. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w marcu 2019 roku z produktów internetowych WP korzystało 22,5 mln Polaków.

Comments

comments

81
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...