Food Truck dla oceanów, czyli nowa akcja FRoSTY

Informacja Prasowa - 19.09.2019
156

Food Truck dla oceanów, czyli nowa akcja FRoSTY

FRoSTA nie od dziś zwraca uwagę na losy mórz i oceanów. Jako pierwsza marka w Polsce używa wyłącznie ryb pochodzących ze zrównoważonych, certyfikowanych łowisk MSC – wszystko po to, aby następne pokolenia mogły nadal korzystać z różnorodności ryb i owoców morza. A teraz stworzyła Food Trucka, w którym zbierała środki na organizację sprzątającą oceany.

Zrównoważony rozwój mórz i oceanów jest dla nas bardzo ważny. Wszystkie produkty rybne w naszej ofercie od lat posiadają niebieski certyfikat zrównoważonego rybołówstwa MSC, który gwarantuje, że ryby pochodzą ze stabilnych, dobrze zarządzanych łowisk – mówi Aleksandra Wysocka, Marketing Manager firmy FRoSTA.

Aby zwrócić uwagę na kolejny problem, jakim jest zanieczyszczenie akwenów morskich oraz plaż, FRoSTA przygotowała wyjątkową akcję –  Food Truck HOT&cold by FRoSTA for the Oceans, który 14 września pojawił się w Poznaniu na Nocnym Targu Towarzyskim, a 15 września na Warszawskim Festiwalu Konesera. Goście, którzy odwiedzili Food Trucka, mogli skosztować takich potraw jak: burgery ze Złotymi Paluszkami Rybnymi, Mexican Chicken burrito z musem z czerwonej fasoli i serem oraz Vegetable Curry z tortillą. Cały dochód ze sprzedaży dań zostanie przekazany organizacji Parley for the Oceans, zajmującej się ochroną mórz i oceanów.

Podczas Warszawskiego Festiwalu Konesera, FRoSTĘ wspierali znani influencerzy: Olga Frycz oraz Modny Tata, którzy doskonale wpisują się w wartości wyznawane przez markę – zwracają uwagę na swoje wybory, zarówno żywieniowe, jak i zakupowe, są świadomi zmian zachodzących w środowisku i chętnie angażują się w działania na jego rzecz.

Celowo wybrani zostali przedstawiciele dwóch płci – przeprowadzone w tym roku przez FRoSTĘ badania udowodniły, że kuchnią w polskich domach zajmują się nie tylko kobiety. Wyniki badań zainspirowały markę do uruchomienia konkursu „Superbohater w kuchni”, w który zaangażowani zostali Podziarany Tata, znany w blogosferze z licznych tatuaży i nieskończonej miłości do dwojga swoich dzieci, którym chętnie gotuje, oraz Natalia Gacka, mistrzyni świata body fitness, mama i motywatorka, w której domu przygotowaniem potraw zajmuje się przeważnie mąż. Konkurs miał udowodnić, że Superbohaterem w kuchni może być każdy – niezależnie od płci.

Za pomysł i organizację wydarzenia odpowiadały LoveBrands Events oraz LoveBrands Relations.

 

Comments

comments

156
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...