
first aid communication team rozbudowuje kompetencje dla branży energetycznej i kultury
Informacja Prasowa - 14.06.2024Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka, która w ostatnich latach intensywnie rozwijała kompetencje w energetyce
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka, która w ostatnich latach intensywnie rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej. Posiada również ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych na rzecz projektów kulturalnych. Soroka obejmie stanowisko senior communication managera.
Daria Soroka specjalizuje się w komunikacji projektów z obszaru energetyki odnawialnej. Odpowiadała za komunikację korporacyjną francuskiego producenta OZE, firmy Qair Polska. Budowała strategię komunikacji pionierskich kontraktów sprzedaży energii odnawialnej w formule cPPA, których moc sięga 4 TWh. Prowadziła konsultacje społeczne wielkoskalowych inwestycji OZE w regionach oraz była częścią zespołu PR kryzysowego.
Praca dla firm, które aktywnie uczestniczą w procesie transformacji energetycznej w Polsce, wymaga nie tylko unikatowych kompetencji komunikacyjnych, które pozwalają edukować społeczeństwo o odnawialnych źródłach energii, informować o realizacji kolejnych etapów wielomilionowych inwestycji, pozycjonować polskie i globalne koncerny. Niezwykle ważne jest również rozumienie całego procesu, uwarunkowań makroekonomicznych oraz posiadanie rozległej wiedzy o systemie funkcjonowania rynku energii. Ogromnie mnie cieszy, że dzięki doświadczeniu Darii Soroki, będziemy mogli jeszcze lepiej świadczyć profesjonalne usługi z zakresu PR naszym Klientom z obszaru energetycznego – podreśliła Anna Jechna-Grabska, CEO first aid communication team.
Soroka wcześniej prowadziła kampanie PR dla znanych marek z branży kultury m.in.: HBO Polska, PWN, Muzeum Powstania Warszawskiego. Wspierała komunikację najpopularniejszych polskich seriali oraz międzynarodowych produkcji, m.in. ‘Gry o tron’ czy ‘Wielkich kłamstewek’. Promowała płyty i koncerty organizowane przez Muzeum Powstawania Warszawskiego upamiętniające rocznicę wybuchu 1 sierpnia, ale także wspierała komunikacyjnie aktorów: Kasię Smutniak, Irenę Melcer, Ksawerego Szlenkiera, Tomasza Włosoka.
O włączeniu Darii do naszego zespołu zdecydował jej profesojanlizm, rozległa wiedza i doświadczenie, ale nie bez znaczenia był również fakt, że wybiera projekty, w które wierzy, ceni za jakość lub identyfikuje się z ich misją. To wartości, które wyznajemy w fact. Kiedy angażujemy się osobiście w realizowane projekty, nie ma dla nas rzeczy niemożliwych – dodała Jechna-Grabska.
W first aid communication team Soroka dołącza do zespołu Agnieszki Mroczek, strategy director&partner, który prowadzi komunikację korporacyjną dla firm z branży transportowej oraz energetycznej m.in. dla Ørsted.
Comments
