First Aid Communication rozszerza współpracę z Gedeon Richter Polska

Informacja Prasowa - 04.02.2021
132

First Aid Communication rozszerza współpracę z Gedeon Richter Polska

First Aid Communication rozszerza współpracę z Gedeon Richter Polska

 First Aid Communication przejmuje, w wyniku przetargów, komunikację oraz koordynację projektu „Zdrowa Ona” oraz będzie odpowiedzialna za kolejną, 3. edycję ogólnopolskiej kampanii „W kobiecym interesie”, której inicjatorem jest również firma Gedeon Richter Polska.

Od stycznia 2021 r. First Aid Communication odpowiada za rozwijanie projektu „Zdrowa Ona” zainicjowanego przez firmę Gedeon Richter Polska. Na stronie www.zdrowa-ona.pl publikowane są materiały edukacyjne oraz opracowania obejmujące najnowsze zagadnienia w obszarze zdrowia kobiet związane m.in. z ginekologią, urologią, psychologią oraz psychiatrią. Materiały są przygotowywane we współpracy ze znanymi i poważanymi ekspertami. Przez lata „ZDROWA ONA” była również cennym źródłem informacji dla dziennikarzy zajmujących się tematyką zdrowotną i kobiecą, gdzie po zarejestrowaniu przedstawiciele mediów mieli pełny dostęp do aktualnych wyników badań opinii oraz ekskluzywnych treści związanych z danych obszarem zdrowotnym.

Natomiast „W kobiecym interesie” to kampania, którą w 2019 roku rozpoczęła firma Gedeon Richter Polska. Projekt ten powstał w odpowiedzi na wyniki raportu Najwyższej Izby Kontroli pt. „Dostępność świadczeń ginekologiczno-położniczych finansowanych ze środków publicznych na terenach wiejskich. Lata 2016-2017”[1], który wskazał na brak równego dostępu do ambulatoryjnych świadczeń ginekologiczno-położniczych na terenach gmin wiejskich i miejsko-wiejskich. Jednocześnie badania opinii publicznej ukazały szereg barier psychologicznych, które powstrzymują kobiety przed regularnymi badaniami[2]. Epidemia koronawirusa w ubiegłym roku jeszcze pogłębiła tę tendencję.

Celem kampanii jest zachęcanie Polek do regularnych badań ginekologicznych i edukacja nt. znaczenia kompleksowej profilaktyki ginekologicznej kobiet w różnych grupach wiekowych. Głównym elementem kampanii jest akcja bezpłatnych konsultacji lekarskich i badań profilaktycznych w zakresie ginekologii pod hasłem „(Z)Badaj się w kobiecym interesie”. Dotychczas zrealizowano ją w 4 województwach, gdzie przebadano w sumie blisko 650 pacjentek, z których 67 wymagało pilnego leczenia.

Agencja First Aid Communication była odpowiedzialna za realizację tego projektu i nagłośnienie go w mediach w poprzednich dwóch edycjach, które odbiły się szerokim echem zarówno w mediach regionalnych jak i ogólnopolskich, a projekt został nagrodzony Brązowym Spinaczem w kategorii „Event Komercyjny”, w konkursie „Złote Spinacze 2019” organizowanym przez Związek Firm Public Relations. 

– Bardzo nas cieszy rozszerzenie obszaru współpracy z Gedeon Richter Polska o kolejny projekt. Jako agencja, w której pracują same kobiety, doskonale rozumiemy i z wielką dozą empatii podchodzimy do projektów, które cechuje troska o zdrowie kobiet. To ogromne dla nas uznanie, po raz trzeci w przypadku kampanii „W kobiecym interesie”, stać się częścią zespołu wspierającego działania Gedeon Richter Polska – komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.

[1] https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/wiejska-droga-do-ginekologa.html

[2] Badanie na zlecenie Gedeon Richter wykonał instytut badawczy ARC Rynek i Opinia w marcu 2019 r. na reprezentatywnej próbie N=1022 kobiet w wieku 16-65 lat

Comments

comments

132
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...