First Aid Communication naturalnie dla marki Kneipp

Informacja Prasowa - 13.01.2020
209

First Aid Communication naturalnie dla marki Kneipp

Agencja First Aid Communication rozpoczęła współpracę z firmą Kneipp GmbH, producentem naturalnych kosmetyków. Agencja będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne oraz realizację całości działań firmy w obszarze public relations.To kolejny „zielony” klient w portfolio First Aid, który został pozyskany w drodze przetargu. Za koordynację działań z ramienia agencji odpowiada zespół Agnieszki Mroczek, Senior PR Managera.

Działania komunikacyjne będą ukierunkowane na budowanie świadomości marki wśród polskich konsumentów. Wsparcie PR otrzymają dotychczasowe produkty z portfolio firmy jak również nowości, które wejdą na rynek w 2020 roku.

„Proces wyboru partnera do prowadzenia działań komunikacyjnych był bardzo złożony. Ogromne znaczenie miało dla nas to czy dana agencja posiada w swoim portfolio doświadczenie związane z ekologią i zrównoważonym rozwojem, ponieważ działania w zgodzie z naturą, są szczególnie bliskie filozofii marki Kneipp. O wyborze First Aid Communication zaważyła bliskość poglądów na życie i biznes oraz świetne wyczucie marki, które mogą być początkiem naprawdę wyjątkowych projektów, które wspólnie z First Aid Communication chcemy zrealizować w 2020 roku” – mówi Ewa Łusiak, Marketing Manager Poland, Kneipp.

 

„Cieszy nas możliwość współpracy z markami, które troszczą się o środowisko naturalne. W ramach planowanych działań dla marki będziemy podkreślać blisko 200 letni know-how Kneippa w zakresie produkcji naturalnych kosmetyków i sięgać do źródeł wiedzy po ponadczasowe aspekty dotyczące pielęgnacji i naszego codziennego, dobrego samopoczucia. Praca dla tego Klienta to będzie naturalna przyjemność” – komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.

 

Comments

comments

209
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...