Firmy stawiają na reklamę internetową – Raport Interaktywnie.com

Redakcja PR - 13.11.2017
232

Firmy stawiają na reklamę internetową - Raport Interaktywnie.com

To już prawdziwy szał, coraz więcej firm inwestuje w reklamę internetową. Według raportu  Interaktywnie.com wzrost jest imponujący.

W pierwszym kwartale 2017 roku przychody za reklamę internetową wyniosły 890 mln zł. To więcej niż w analogicznym okresie roku 2016 i to aż o 85 mln zł. Nie trudno policzyć, iż wydatki na reklamę wzrosły o 10 procent. Największy wzrost zanotowano w sektorze reklam mobilnych.

Tak wygląda podział wydatków na reklamę online (źródło: IAB Polska; wzrost rok do roku w procentach – 2016 Q1 w stosunku do 2017 Q1)):Display – +8,3 proc, SEM – +10 proc, Ogłoszenia – +24,1 proc,E-mail – -3,1 proc.

Wyraźny wzrost zanotowano również w segmencie pozycjonowania. Wpływy z SEO są coraz większe mimo, że rosną również wydatki na płatne reklamy Google. Według e-badania organizacji Borrell Associates wydatki na SEO w 2020 roku mają sięgnąć 79 miliardów dolarów.

Cały raport znajdziesz tutaj 

Comments

comments

232
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...