Firma Oracle zaliczona przez Gartnera do grona liderów w dziedzinie rozwiązań do automatyzacji pracy sprzedawców

Informacja Prasowa - 06.11.2017
142

Firma Oracle zaliczona przez Gartnera do grona liderów w dziedzinie rozwiązań do automatyzacji pracy sprzedawców

 Firma Oracle poinformowała, że została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner pt. 2017 Magic Quadrant for Sales Force Automation. Oracle został uplasowany w polu liderów ze względu na kompletność wizji i zdolność do jej realizacji.

Rozwiązania do automatyzacji pracy sprzedawców przez długi czas uważano za narzędzia do zarządzania sprzedażą, a ich elementy i funkcjonalność dostosowywano przede wszystkim do potrzeb handlowców. Ze względu na zmiany w zachowaniach klientów starsze technologie handlowe stały się jednak przestarzałe i mało efektywne. Platformę Oracle Sales Cloud zaprojektowano z myślą o zaspokajaniu potrzeb współczesnych klientów, którzy dysponują większymi możliwościami, pozwala więc sprzedawcom nawiązywać z nimi kontakt na wcześniejszym etapie relacji i przyspieszyć finalizowanie transakcji za pomocą kompletnego, innowacyjnego i sprawdzonego rozwiązania handlowego.

„Klienci mają dziś informacje na wyciągnięcie ręki i potrzebują wsparcia i obsługi w czasie rzeczywistym. Dlatego szybkość reakcji i sprawna obsługa są dziś ważniejsze niż kiedykolwiek dotąd” — powiedział Stephen Fioretti, wiceprezes ds. rozwiązań CX Engagement w firmie Oracle. „Oracle Sales Cloud pomaga firmom odnosić sukcesy we współczesnym środowisku handlowym, udostępniając im innowacyjne technologie (takie jak sztuczna inteligencja) i dane do przygotowywania lepiej przemyślanych rozwiązań dla sprzedawców i klientów. Fakt, że analitycy Gartner umieścili nas w polu liderów w tym sektorze, po raz kolejny uwidacznia naszym zdaniem zaangażowanie firmy Oracle we wspieranie jej klientów w osiąganiu wymiernych wyników sprzedaży”.

Według firmy Gartner liderzy wykazują się zdolnością realizowania swojej wizji poprzez oferowane produkty i usługi, a przy tym odnotowują solidne wyniki biznesowe (przychody i zyski). Rozwiązania liderów są z powodzeniem wdrażane u ważnych klientów z różnych branż w Ameryce Północnej, regionie EMEA i na Dalekim Wschodzie, a dostawcy z tego grona mogą się pochwalić wieloma wdrożeniami obejmującymi ponad 500 użytkowników. Konsekwentnie odnotowują też ponadprzeciętne zadowolenie klientów.

Oracle Sales Cloud wchodzi w skład pakietu Oracle CX Cloud Suite. Umożliwia on firmom zastosowanie inteligentnych metod zarządzania doświadczeniami klienta i transformacji biznesowej. Udostępnia zaufaną platformę biznesową, łączącą dane, doświadczenia i wyniki. W ten sposób Oracle CX Cloud Suite pomaga firmom w zmniejszaniu złożoności rozwiązań informatycznych, zapewnianiu klientom innowacyjnych możliwości i uzyskiwaniu przewidywalnych, wymiernych wyników biznesowych. Oracle CX Cloud Suite obejmuje produkty Oracle Commerce Cloud, Oracle Marketing Cloud, Oracle Sales Cloud i Oracle Service Cloud.

Raport firmy Gartner pt. „2017 Magic Quadrant for Sales Force Automation” można pobrać tutaj: http://bit.ly/2xMdoww

Zastrzeżenia firmy Gartner Firma Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług uwzględnionych w jej publikacjach badawczych, a także nie zaleca użytkownikom wyboru wyłącznie tych producentów, którzy uzyskali najwyższą ocenę lub zostali wyróżnieni w inny sposób. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie jej analityków i nie należy ich traktować jako przedstawienia faktów. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych lub domniemanych, do swoich badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do konkretnego celu.

Comments

comments

142
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...