Firma optAd360 stawia na rozwój; zamyka kolejny rok z imponującym wynikiem

Informacja Prasowa - 13.02.2019
235

Firma optAd360 stawia na rozwój; zamyka kolejny rok z imponującym wynikiem

Firma optAd360 stawia na rozwój; zamyka kolejny rok z imponującym wynikiem

Wrocławska firma optAd360 stawia na rozwój i zamyka kolejny rok z imponującym wynikiem

OptAd360 zamyka rok 2018 z ponad 30 milionami złotych przychodu. To o 13 milionów więcej w porównaniu z rokiem 2017. Jest to znacząca kwota zważywszy na fakt, że wrocławska firma działa na rynku dopiero od trzech lat. Plany na 2019 zakładają kolejne wzrosty oraz wprowadzanie nowych produktów.

Sukces młodej firmy to wynik ustalonej na początku działalności strategii i skutecznej jej egzekucji. Założyciele optAd360 postawili na sprzedaż powierzchni reklamy internetowej w modelu programmatic. Dzięki temu, średni i mniejsi wydawcy, a nie tylko duzi, mogą znacznie korzystniej monetyzować swoje serwisy internetowe. Liczba współpracujących na koniec roku z firmą serwisów internetowych i aplikacji mobilnych sięgnęła prawie 1 500, a liczba użytkowników do których dociera optAd360 to już 60 milionów na całym świecie. Należy także zauważyć znaczny wzrost liczby żądań reklamowych z około 35 do ponad 60 miliardów.

Warto zaznaczyć, że już 47% przychodów firmy stanowią przychody spoza Polski. W porównaniu z poprzednimi latami widać, że firma dynamicznie podbija nowe rynki. W tym momencie firma jest już obecna w 32 krajach, a w najbliższym czasie planowana jest ekspansja na kolejne.

Firma w 2019 zapowiada także wdrożenia autorskiego rozwiązania ułatwiającego i zwiększającego monetyzację powierzchni reklamowych o nazwie optAd360 AI Engine. Główną ideą narzędzia jest dostarczanie reklam w oparciu o sztuczną inteligencję, analizę zachowań użytkowników i struktury treści serwisów. To innowacyjne narzędzie, które rozszerzy możliwość zarabiania wydawcom internetowym na całym świecie. Ma ono służyć wszystkim witrynom, niezależnie od ich wielkości i bez potrzeby rezygnowania z dotychczasowych rozwiązań.

Plany na rok 2019 komentuje Jakub Szczepankowski – Head of Business Development w optAd360: ,,Nie poprzestajemy na aktualnych wynikach. Nasza strategia zakłada wprowadzanie nowych produktów i ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. W tym roku planujemy docierać z przekazem reklamowym do 80 milionów użytkowników oraz monetyzować ponad 8 miliardów odsłon reklamowych miesięcznie. Przed nami wiele wyzwań, ale konsekwencja w naszych działaniach sprawia, że optymistycznie patrzymy na najbliższe miesiące’’.

Firma zatrudnia już kilkudziesięciu specjalistów z ponad 11 krajów. Planowane są kolejne rekrutacje oraz rozwój struktur firmy.

OptAd360 to wrocławska firma zajmująca się sprzedażą powierzchni reklamowej w modelu programmatic. Firma powstała na początku 2016 roku i szybko znalazła się wśród liderów polskiego rynku. Aktualnie działa w ponad 30 krajach, pracuje dla 1 500 serwisów internetowych i aplikacji mobilnych monetyzując ponad 6 miliardów odsłon reklamowych miesięcznie.

Comments

comments

235
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...