Fintek.pl w zupełnie nowej odsłonie

Informacja Prasowa - 14.05.2019
101

Fintek.pl w zupełnie nowej odsłonie

Największy w Polsce portal fintechowy przechodzi rebranding.

#Sfintechowani to hasło z jakim fintek.pl, czyli portal o technologiach finansowych,  wkracza w kolejny etap strategii marketingowej. Całkowita zmiana wizualna to dopiero początek nowego rozdziału działalności serwisu. Pasjonaci nowych technologii mogą spodziewać się wielu niespodzianek przygotowanych z myślą o czytelnikach.

 

Dlaczego fintek.pl zdecydował się na tak odważne zmiany w wyglądzie serwisu?

Chcemy, by zupełnie nowa odsłona fintek.pl wniosła go na jeszcze wyższy poziom, a  nowy wygląd odzwierciedlał charakter i tematykę portalu. Naszym celem jest zbudowanie społeczności fanów tematyki fintech, gdzie każdy z zainteresowanych będzie mógł podzielić się swymi spostrzeżeniami, opiniami, danymi i ciekawostkami na temat światowych rynków innowacji finansowych – komentuje Łukasz Piechowiak, redaktor naczelny fintek.pl.

Więcej o świecie fintechu

Zmiany w wyglądzie i funkcjonalnościach portalu były jednym z kluczowych wątków. Jak podkreśla redakcja fintek.pl, inspiracją dla nowego layoutu był układ treści publikowanych w social mediach. Zrezygnowano z układu kafelkowego, dzięki czemu uzyskano przejrzystość w wyglądzie portalu. Czytelnicy w łatwy sposób mogą przewijać daily feed publikowany na portalu.

Oprócz zupełnie nowego wyglądu portal zyskał dodatkową zakładkę „Fintek Extra”, poświęconą materiałom specjalnym, przygotowywanym przez redakcję „po godzinach”. Wśród treści Fintek Extra znajdą się m.in. analizy raportów, materiały z konferencji, prezentacje branżowe, zestawienia i trendy dotyczące rynku fintech.

Spragnionym większej dawki fintechowej wiedzy poświęcono również zakładkę „felietony” tworzoną przez ekspertów rynku przy współpracy z redakcją fintek.pl. Praktycy i specjaliści branży innowacji finansowych w rzeczowy i merytoryczny sposób odpowiadają na nurtujące pytania z zakresu nowych technologii, digital marketingu i finansów.

Jak redakcja, to i wywiady. Rozmowom z ludźmi sukcesu, przedsiębiorcom, praktykom rynku, a także nowym graczom w biznesie poświęcono podstronę „Story”.

Sfintechowani – dołącz do społeczności fintek.pl!

Największą nowością zaproponowaną przez redakcję jest grupa „Sfintechowani”, stworzona na Facebooku wokół fanów portalu fintek.pl. Jak deklaruje redakcja, grupa ma na celu stworzenie jednej, dużej społeczności, która skupiać będzie wszystkich pasjonatów w jednym miejscu. Dzięki dołączeniu do społeczności, członkowie uzyskają również dostęp do materiałów premium.

Za opracowanie koncepcji portalu oraz PR i marketing odpowiedzialna jest agencja KLANG! Media, natomiast projekt wizualny oraz wdrożenie IT przygotowała agencja Innova Interactive.

-Praca nad nową odsłoną Fintek.pl była dla nas prawdziwym wyzwaniem. Od początku zależało nam na stworzeniu nowoczesnego, minimalistycznego serwisu, który będzie idealnie skrojony pod grupę docelową– dodaje Michał Dąbrowski, Co-founder&Managing Director w KLANG! Media.

Comments

comments

101
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...