Finał Papaya Young Creators9 już 22 czerwca

Informacja Prasowa - 15.06.2022
122

Największe tegoroczne wydarzenie w branży kreatywnej

„Inspiration is the key” to motyw przewodni Finału 9. edycji prestiżowego programu Papaya Young Creators. Program skierowany do młodych twórców, od lat stanowi kompleksową platformę edukacji i mentoringu dla początkujących w branży kreatywnej.  Jego osią pozostaje jednak konkurs.

Finałowa Gala, która odbędzie się 22 czerwca w inspiracyjnych wnętrzach Fabryki Norblina na warszawskiej Woli jest zwieńczeniem kilkumiesięcznej pracy młodych adeptów sztuki filmowej – uczestników i uczestniczek konkursu Papaya Young Creators.

Aby wziąć udział w konkursie należało zgłosić odpowiednio opisany pomysł na film (tzw. eksplikację), który miał odpowiadać na zadania konkursowe przygotowane przez partnerów projektu, m.in. TikToka, Żabkę, Onet, Porsche, Audiotekę czy Play.

Na autorów zwycięskich prac, które zostaną wyświetlone w sercu wydarzenia – KinoGramie, czekają nagrody pieniężne. Zostaną przyznane zarówno za najlepsze prace w każdej z kategorii konkursu, jak i formie nagród indywidualnych za najlepszą reżyserię, scenografię, montaż, pomysł oraz New Production Talent. Obok nich swoje nagrody przyznają partnerzy i firmy wspierające konkurs. Na uczestników wydarzenia, poza pokazami zwycięskich filmów, czeka szereg innych atrakcji, jak Speakers Spotlight, czyli krótkie wystąpienia osób związanych z branżą kreatywną i filmową, czy wieczorne After Party.

Organizatorzy zapowiadają, że to ostatni finał w  obecnym kształcie konkursu. Na wydarzenie obowiązują zaproszenia. Więcej informacji na stronie: https://www.papayayoungcreators.com/final-9-edycji-papaya-young-creators

 

POZNAJ PROGRAM SCENY SPEAKERS SPOTLIGHT

  1. Co ma teledysk do reklamy?

Daniel Jaroszek (Papaya Roster)

 

  1. Nadszedł czas na prawdziwych mężczyzn w mediach i reklamie,

Oliwia Bosomtwe & Michał Bachowski (Noizz.pl)

 

  1. Stereotyp w lustrze. Czyli jak płeć przegląda się w reklamie,

Marta Frączek (Papaya Films), Joanna Jezierska (Publicis)

 

  1. Gaslighting, pornozemsta i love-bombing, czyli o przemocy 2.0 i sposobach na jej zwalczanie,

Anna Ciucias (Sexedpl)

 

  1. Współpraca może być fajna. Mariaż grafiki kolażowej z fotografią,

Paula Patocka (Papaya Roster), Barrakuz

 

  1. Nauka w sztuce: czyli jak robić kreatywne media, czym jest wirtualna galeria i co ma teatr do gamerów?

Wojciech Wojciechowski, Grzegorz Lipski, Dr inż. Marek Frankowski (AGH)

 

  1. Sztuka nauki: po co nam łodzie solarne, jak działają satelity i co z tą ekologią?

Wiktor Warchałowski, Joanna Maraszek, Przemysław Drożdż (AGH)

 

  1. Autentycznie o różnorodności – diversity w branży kreatywnej. Obowiązek czy już konieczność?

Host: Joanna Sagan (TikTok) Goście: Diversity Hub, Dawid Kaźmierczak, VipTeam

 

  1. Blokada twórcza? Bądź sobą. Historia VipTeam,

Monika Dubiel i Mikołaj Jabłoński (VipTeam)

ŚWIĘTO NETWORKINGU, CZYLI BRANDS SPOTS

 AHG – w tej strefie wejdziesz do świata nauki przez sztukę, zobaczysz ponad 140 eksponatów w wirtualnej galerii w technologii VR i porozmawiasz z członkami zespołu AGH Racing tworzącego bolidy, a z jednym nawet zrobisz sobie selfie.

AMICA – tu poznasz kulinarne sekrety mistrzów kuchni, nauczysz się kręcić sushi z zamkniętymi oczami i uwierzysz, że nie ma gotowania bez kreatywności. Zobaczysz, jak młodzi twórcy filmowi radzą sobie w kuchni.

DPD  – tu możesz zostać gwiazdą filmową, stworzyć kreatywny clip, który od razu roześlesz do znajomych – szybko i wygodnie.

Modivo – chcesz się lepiej wyrazić na Gali? Takiego pop-upu jeszcze nie było! Najnowsze, wyselekcjonowane kolekcje, przymierzalnia i możliwość zamówienia tego, co się podoba do Twojego ulubionego sklepu lub zakupy na miejscu.

Onet – tu porozmawiasz na każdy temat przy orzeźwiających drinkach.

TikTok – to strefa na antresoli z wyjątkowym widokiem na Warszawę, zrobisz tu najlepsze TikToki z imprezy z wyjątkowymi podkładami muzycznymi z naszej Szafy Grającej, do tego zimne napoje i coś słodkiego.

 

 

 

Comments

comments

122
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...