Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii ACUVUE® OASYS with Transitions™

Informacja Prasowa - 02.03.2020
110

Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii ACUVUE® OASYS with Transitions™

Krzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką ACUVUE®. 

W ramach kampanii Krzysztof Gonciarz stworzył dwa filmy. Film „Rzeczy, które widzę” mówi o unikalnym sposobie patrzenia na otaczającą rzeczywistość. Krzysztof Gonciarz opowiada w nim o tym, jak przez lata zmieniło się jego postrzeganie świata i tego, co uważał za „ładne”, przy okazji oprowadzając widza po fascynującej go Japonii. Film został stworzony w technologii 6K i jest częścią platformy komunikacyjnej „Wyostrz ciekawość”.
Drugi materiał ma charakter „making of” i prezentuje kulisy powstawania „Rzeczy, które widzę”.  Krzysztof wyjaśnia w jaki sposób powstał koncept filmu oraz przeprowadza widza przez poszczególne ujęcia, jak również przedstawia cechy ACUVUE® OASYS with Transitions™, które były dla niego na tyle istotne, że zdecydował się zdjąć okulary.
Materiały przygotowane przez Krzysztofa Gonciarza są częścią platformy komunikacyjnej „Wyostrz ciekawość” w ramach której powstały materiały video opowiadające historię osób, które na co dzień pracują w wymagającym dobrego widzenia środowisku i dzięki soczewkom kontaktowym ACUVUE® OASYS with Transitions™ lepiej radzą sobie z trudnymi warunkami. W poprzednich realizacjach zobaczyć można było aktorkę Małgorzatę Sochę i oszczepistkę Marię Andrejczyk.
Autorem platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), która od listopada 2019 roku odpowiada za działania strategiczne, kreację i zarządzanie kanałami społecznymi marki, a także za realizację działań contentowych.

Comments

comments

110
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...