Filmteractive Festival 2017 o digital merketingu przyszłości

Informacja Prasowa - 24.08.2017
86

Filmteractive Festival 2017 o digital merketingu przyszłości

Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości. Właśnie ruszyła przedsprzedaż biletów.

Wśród prelegentów siódmej edycji Filmteractive są przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz mediowych jak: Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Contently czy Pixar. Wydarzenie skierowane do przedstawicieli branży marketingowej odbędzie się 12 października w halach byłej praskiej drukarni, przy Mińskiej 65 w Warszawie, pod hasłem przewodnim „Brands of the Future”. Natomiast w Łódzkiej Filmówce 17 października spotkają się twórcy i inwestorzy z obszaru przemysłów kreatywnych, którzy będą mieli okazję porozmawiać i poszerzyć swoja wiedzę w zakresie „Content of the Future”.

Chcemy pokazać, jak zmienił się cały ekosystem reklamowy na skutek przemian społecznych i cyfryzacji. Filmteractive to okazja, by poddać dyskusji przyszłość budowania relacji marek z odbiorcami oraz klientami, a także zastanowić się, jak ewoluują aktualne trendy, dotyczące tworzenia treści, o które dziś opiera się główna oś komunikacji marketingowej. Definicja kategorii, w której operuje brand jest z reguły znacznie szersza, aniżeli jego kompetencje produktowo-usługowe. Dlatego warto dowiedzieć się, jak zbierać informacje, projektować strategię, dobierać narzędzia oraz z nich korzystać w budowaniu marki przyszłości.

Festiwalowi, jak co roku towarzyszy Filmteractive Market. Właśnie trwają obrady jury, które wyłoni wśród zgłoszonych projektów, te najbardziej przełomowe i innowacyjne, kreatywnie wykorzystujące technologię w obszarach A/V, gier, VR, AR z potencjałem digital merketingowym.   Najlepsi będą mieli okazje zaprezentować się zarówno w Warszawie, jak i w Łodzi i powalczyć o nagrodę główna festiwalu – 8 000 pln oraz wejściówki na MIPTV we Francji.

Comments

comments

86
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...