Film na YouTube z udziałem zdobywcy Oscara, Adriena Brody`ego wyświetlono milion razy w niespełna 24 godziny
Redakcja PR - 13.07.2017Film na YouTube z udziałem zdobywcy Oscara, Adriena Brody`ego wyświetlono milion razy w niespełna 24 godziny
Dopiero pojawił się na YouTube, a już stał się hitem. „See you in the future”, pierwszy krótkometrażowy film wyprodukowany z okazji 60. urodzin Fiata 500, przekroczył swój pierwszy milion wyświetleń w ciągu niespełna 24 godzin, a dziś wideo zobaczyło już blisko 11 milionów osób.
Po nadzwyczajnym debiucie filmu, którego premierową wersję obejrzało w telewizji również prawie 11 milionów Włochów, film z Adrienem Brodym pojawił się na YouTube, przyciągając uwagę licznej publiczności.
Bohaterowie filmu, Fiat 500, ten sprzed 60 lat i ten współczesny oraz amerykański aktor, zdobywca Oskara, przedstawieni na tle Mediolanu, miasta będącego wybornym symbolem włoskiego stylu piękna, mody i wzornictwa, przedstawiają historię rozgrywającą się między przeszłością a teraźniejszością, której intrygującej zagadki nawet finał nie rozwiązuje, co jest jawą, a co jest snem.
Wielki, mały samochód marki Fiat był zawsze czymś dużo więcej niż tylko zwykłym autem i ma obecnie tysiące wielbicieli również wśród pokolenia Millennials i internautów we Włoszech i na całym świecie, stając się ikoną jeszcze bardziej globalną.