Filip Fijałkowski z Territory Influence do Streetcom

Informacja Prasowa - 27.02.2023
165

Będzie m.in odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami

Do teamu agencji Streetcom dołączył Filip Fijałkowski. Na nowo utworzonym stanowisku – Business Development Director, będzie odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami, projektowanie oraz sprzedaż rozwiązań marketingowych online i offline. Będzie blisko współpracował z Filipem Dąbrowskim Sales Direcorem i raportował bezpośrednio do CEO Matyldy Szymalskiej.

„Bardzo się cieszę, że mogę pracować z zespołem Streetcom i zapewniać klientom tak szerokie spektrum możliwości i rozwiązań. Prowadzimy kompleksowe działania oparte na wpływie influencerów i konsumentów na innych, co dziś stanowi dla wielu marek kluczowe aktywności na przykład przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów. W firmie z tak dużymi kompetencjami mogę nie tylko łączyć najlepsze praktyki branżowe, ale również dostarczać klientom kompleksowe usługi. Jestem przekonany, że to początek niezwykle ekscytującej drogi” – komentuje Filip Fijałkowski

Filip Fijałkowski ma blisko 10-letnie doświadczenie w sprzedaży, początkowo w branży motoryzacyjnej, gdzie tworzył i wdrażał programy sprzedażowe oraz szkoleniowe, a także zarządzał programem badań satysfakcji klientów w Polsce. Ostatnio pracował dla Territory Influence, gdzie odpowiadał za rozwój nowych projektów biznesowych i poszerzanie sprzedaży usług. Na swoim koncie ma realizacje z markami z branż FMCG i elektroniki użytkowej, w tym Philips, Sharp, Vestfrost, British American Tobacco, Colgate-Palmolive, czy Jacobs Douwe Egberts.

Comments

comments

165
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...