Festiwal punktów PAYBACK podczas październikowej edycji Restaurant Week

Informacja Prasowa - 14.11.2017
85

Festiwal punktów PAYBACK podczas październikowej edycji Restaurant Week

Ponad 2 tysiące uczestników październikowej edycji Festiwalu Restaurant Week skorzystało z solidnej porcji punktów PAYBACK. Uczestnicy programu zgromadzili w sumie ponad 400 tys. punktów przy okazji zakupu biletów na kolejną odsłonę tego największego kulinarnego wydarzenia w Polsce.

Podczas jubileuszowej, dziesiątej już edycji Restaurant Week, uczestnicy Programu PAYBACK dokonali w sumie ponad 2 200 rezerwacji zasilając swoje konta solidną porcją 406 550 punktów. Restauracje biorące udział w akcji odwiedziło łącznie blisko 6 tysięcy osób, które podczas zakupu biletów skorzystały z karty PAYBACK. Najwięcej punktów zebrali mieszkańcy Warszawy (ponad 110 tysięcy), Krakowa (niecałe 50 tysięcy) i Wrocławia (niecałe 40 tysięcy).

Aby zebrać punkty za udział w Festiwalu Restaurant Week wystarczyło podać swój numer PAYBACK w trakcie dokonywania płatności na www.restaurantweek.pl. Rezerwacja dwuosobowego stolika powiększyła nasze saldo o 150 punktów. Każda kolejna osoba, która dołączyła do nas w trakcie wizyty w restauracji była premiowana dodatkowymi 50 punktami PAYBACK. Tak więc decydując się np. na wybór stolika 8-osobowego otrzymaliśmy 450 punktów.

– Włączając się w Restaurant Week chcieliśmy być tam, gdzie są uczestnicy naszego programu i dać im możliwość zdobycia dodatkowych punktów. Cieszymy się, że miłośnicy dobrej kuchni sprytnie wykorzystali tę okazję do spędzenia czasu z bliskimi przy restauracyjnym stoliku oraz zebrania punktów PAYBACK, które będą mogli wymienić na atrakcyjne nagrody – mówi Michał Lewandowski, Business Development Manager w PAYBACK Polska.

– Każda edycja Restaurant Week jest doskonałą okazją do odwiedzenia z bliskimi restauracji i skosztowania wyjątkowego menu w atrakcyjnej cenie, niezależnie od tego czy mieszkamy w dużym, czy małym mieście. Mimo, iż festiwal cieszył się największym zainteresowaniem w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, nie zabrakło również niespodzianek. Doskonale wyniki odnotował debiutujący w tej edycji region Warmia i Mazury oraz cieszące się coraz większym zainteresowaniem – Słupsk i Ustka – przyznaje Max Pollo, dyrektor operacyjny Festiwalu Restaurant Week. – Podsumowanie festiwalu to czas na weryfikację tego, czym interesują się nasi Goście, oraz po jakie programy lojalnościowe sięgają najchętniej. Partnerstwo z PAYBACK jest doskonałym przykładem tego, że nasza współpraca przynosi długotrwałe korzyści zarówno dla partnerów, jak i Gości festiwalu. Użytkownicy programu mieli wyjątkową okazję do zebrania pokaźnej puli punktów i ją wykorzystali – dodaje Max Pollo.

Festiwal Restaurant Week jest cyklicznym ogólnopolskim wydarzeniem prezentującym najlepsze polskie restauracje. W ciągu zaledwie dwóch i pół roku z weekendowego wydarzenia w stolicy stał się największą kulinarną imprezą w kraju, w której udział wzięło już ponad ćwierć miliona gości w ponad 30 miastach. Najlepsi w kraju szefowie kuchni przygotowują każdorazowo trzydaniowe popisowe menu festiwalowe (przystawka, danie główne, deser) w wyjątkowej cenie 49 zł.

 

Comments

comments

85
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...