FEST komunikacja. Wrocławska agencja podsumowuje swój rok dla sektora kultury

Informacja Prasowa - 24.01.2023
272

Trzy festiwale miejskie i trzy rekordy frekwencji

Trzy festiwale miejskie i trzy rekordy frekwencji – rok 2022 w FEST PROMO to przede wszystkim budowanie społeczności dla projektów kulturalnych. Wszystkie obsługiwane przez agencję wydarzenia zanotowały największą jak dotąd liczbę widzów. Kluczem do sukcesu jest spójna i przemyślana strategia komunikacyjna. To piąty rok działalności agencji specjalizującej się w solidnej komunikacji projektów sektora kultury.

 W 2022 roku kameralna agencja FEST PROMO obsłużyła trzy festiwale miejskie – wizytówki kulturalne Wrocławia. Każde wydarzenie zanotowało rekordową frekwencję: 20. Gitarowy Rekord Świata na wrocławskim Rynku zgromadził 7676 entuzjastów instrumentów strunowych, jubileuszowa 20. edycja Przeglądu Sztuki SURVIVAL odbywająca się w dawnym szpitalu Betania przyciągnęła ponad 12 tysięcy odwiedzających, natomiast w Kinomuralu prezentującym sztukę audiowizualną na ścianach kamienic Nadodrza uczestniczyło – w ciągu jednego wieczoru – prawie 20 tysięcy widzów. – Wymienione imprezy miejskie komunikujemy od kilku już lat w różnym zakresie – od media relations po obsługę kompleksową. Wysoka frekwencja zawsze cieszy, ponieważ pokazuje efekty działań, ale kluczowa jest przede wszystkim jakość komunikacji. Niezależnie od tego, czy jest to festiwal, który dopiero buduje swoją tożsamość czy też impreza od lat wpisana w świadomość odbiorców, dokładamy wszelkich starań, aby projekt się rozwijał i odpowiadał na potrzeby swojej społeczności, zarówno tej pozyskanej, jak i potencjalnej – mówi Magda Kotowska, założycielka FEST PROMO. Agencja rozpoczęła już działania medialne wokół kolejnej edycji Gitarowego Rekordu Świata, który odbędzie się 1 maja we Wrocławiu.

Rok 2022 to także współpraca z 66P Subiektywną Instytucją Kultury – nowym niezależnym miejscem dla sztuki na mapie Wrocławia zlokalizowanym w dawnej piekarni garnizonowej na Kępie Mieszczańskiej, prowadzonym przez Renatę i Rafała Jarodzkich. – Za nami 6 wystaw i ponad 5000 odwiedzających. Frekwencja na wernisażach wahała się od 150 do 800 osób. To satysfakcjonujący wynik wypracowany dzięki spójnej komunikacji uwzględniającej indywidualną strategię działań dla każdej z wystaw – mówi Kotowska. W roku 2023 agencja kontynuuje budowanie społeczności 66P i jej rozpoznawalności.

FEST PROMO realizuje również działania media relations dla prężnie działającej Fundacji Ładne Historie i jej projektów – „Łączą nas góry”, „(Po)łączą nas góry” oraz „Plac Grunwaldzki OD NOWA”. W 2022 roku agencja wsparła medialnie także Żywą Bibliotekę w Polsce, Centrum Sztuki WRO i lokalne akcje społeczne Mobile Vikings. FEST PROMO istnieje na rynku od 5 lat. Misją firmy jest solidna komunikacja projektów kulturalnych i społecznych.  Więcej informacji: www.festpromo.pl

Comments

comments

272
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...