string(111) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/woman-3563720_1920-1200x500.jpg');"
string(85) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/woman-3563720_1920-1200x500.jpg"
Aktualizacja pozwoli markom na interakcję wewnątrz tworzonych przez użytkowników grup
Facebook doszedł do wniosku, że dla osób publicznych, organizacji pozarządowych, wydawców i firm komunikacja w mniejszym otoczeniu, jakimi są grupy zakładane przez użytkowników, jest efektywniejsza.
Dotychczas marki mogły tylko zakładać swoje grupy, natomiast nie mogły być dodawane do tych prywatnych, tworzonych przez użytkowników.
Nowa opcja może być to kolejnym sposobem, w jaki firmy mogą zrekompensować sobie część strat w zasięgu Facebooka w wyniku zmian w algorytmie platformy.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...