Facebook zezwoli firmowym stronom na przyłączanie się do grup

Redakcja PR - 20.09.2018
242

Aktualizacja pozwoli markom na interakcję wewnątrz tworzonych przez użytkowników grup

Facebook doszedł do wniosku, że dla osób publicznych, organizacji pozarządowych, wydawców i firm komunikacja w mniejszym otoczeniu, jakimi są grupy zakładane przez użytkowników, jest efektywniejsza.

Dotychczas marki mogły tylko zakładać swoje grupy, natomiast nie mogły być dodawane do tych prywatnych, tworzonych przez użytkowników.

Nowa opcja może być to kolejnym sposobem, w jaki firmy mogą zrekompensować sobie część strat w zasięgu Facebooka w wyniku zmian w algorytmie platformy.

Comments

comments

242
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...