Facebook wyłącza funkcje reklamowe i blokuje dostęp do portalu twórcom aplikacji

Redakcja PR - 30.03.2018
165

Facebook wyłącza funkcje reklamowe i blokuje dostęp do portalu twórcom aplikacji

Po aferze związanej z firmą Cambridge Analityca Facebook postanowił wprowadzić niezbędne zmiany, które w przyszłości miałyby ulepszyć ochronę danych użytkowników. Jedną z pierwszych czynności, które miały pomóc w tej kwestii, było zablokowanie dostępu do platformy twórcom aplikacji.

Jak wynika z relacji The Verge, właściciele Facebooka posunęli się o krok dalej i dodatkowo oprócz blokady dla podmiotów zewnętrznych zdecydowali się na wprowadzanie zmian związanych z wyłączaniem wielu funkcji reklamowych, które do tej pory były powszechnie dostępne. Podjęte działania mają na celu ochronę użytkowników i przede wszystkich odbudowanie zaufania, które po ostatnich wydarzeniach zostało mocno nadwyrężone.

Na podstawie: https://www.onet.pl/?utm_source=onetsg_fb_viasg&utm_medium=social&utm_campaign=onetsg_fb&srcc=ucs&pid=50a2305d-afdc-44eb-a9fc-29c1bf319669&sid=ca05277f-7c3f-495c-9acc-986177acd173&utm_v=2

Comments

comments

165
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...