
Facebook wyłącza funkcje reklamowe i blokuje dostęp do portalu twórcom aplikacji
Redakcja PR - 30.03.2018
string(102) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/facebook-1200x500.jpeg');"
string(76) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/facebook-1200x500.jpeg"
Facebook wyłącza funkcje reklamowe i blokuje dostęp do portalu twórcom aplikacji
Po aferze związanej z firmą Cambridge Analityca Facebook postanowił wprowadzić niezbędne zmiany, które w przyszłości miałyby ulepszyć ochronę danych użytkowników. Jedną z pierwszych czynności, które miały pomóc w tej kwestii, było zablokowanie dostępu do platformy twórcom aplikacji.
Jak wynika z relacji The Verge, właściciele Facebooka posunęli się o krok dalej i dodatkowo oprócz blokady dla podmiotów zewnętrznych zdecydowali się na wprowadzanie zmian związanych z wyłączaniem wielu funkcji reklamowych, które do tej pory były powszechnie dostępne. Podjęte działania mają na celu ochronę użytkowników i przede wszystkich odbudowanie zaufania, które po ostatnich wydarzeniach zostało mocno nadwyrężone.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
