Facebook wprowadza nowy algorytm i obniża zasięgi treści niskiej jakości

Redakcja PR - 03.07.2017
96

Facebook wprowadza nowy algorytm i obniża zasięgi treści niskiej jakości

Facebook ogłosił wprowadzenie aktualizacji modyfikującej algorytm odpowiedzialny za dopasowanie treści w news feedach użytkowników. Zasięgi stron i osób generujących linki niskiej jakości, zawierające fake newsy, clickbait lub spam zostaną mocno zmniejszone.
Badania przeprowadzone przez Facebooka pokazały, że serwis ma problem z pewną grupą użytkowników, którzy publikują dużą ilość postów zwierających nieodpowiednie treści. Serwis będzie filtrował zamieszczane adresy prowadzące do innych stron i jeśli wykryje jakiekolwiek nieprawidłowości, będzie obniżał ich widoczność dla innych Internautów. Zmiana algorytmu obejmie jedynie zamieszczane przez użytkowników linki, a nie domeny, strony, filmy, zdjęcia, czy aktualizacje statusu.

Przedstawiciele Facebooka zapewniają, że większość profili nie odczuje wprowadzonych zmian i podkreślają, że zmiana dotknie osoby, które regularnie udostępniają ogromne ilości wpisów widocznych publicznie.

Czytaj więcej: https://publicrelations.pl/facebook-zmienia-algorytm-wytnie-z-newsfeeda-irytujace-reklamy/

Comments

comments

96
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...