string(102) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/facebook-1200x500.jpeg');"
string(76) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/facebook-1200x500.jpeg"
Facebook wprowadza nowy algorytm i obniża zasięgi treści niskiej jakości
Facebook ogłosił wprowadzenie aktualizacji modyfikującej algorytm odpowiedzialny za dopasowanie treści w news feedach użytkowników. Zasięgi stron i osób generujących linki niskiej jakości, zawierające fake newsy, clickbait lub spam zostaną mocno zmniejszone.
Badania przeprowadzone przez Facebooka pokazały, że serwis ma problem z pewną grupą użytkowników, którzy publikują dużą ilość postów zwierających nieodpowiednie treści. Serwis będzie filtrował zamieszczane adresy prowadzące do innych stron i jeśli wykryje jakiekolwiek nieprawidłowości, będzie obniżał ich widoczność dla innych Internautów. Zmiana algorytmu obejmie jedynie zamieszczane przez użytkowników linki, a nie domeny, strony, filmy, zdjęcia, czy aktualizacje statusu.
Przedstawiciele Facebooka zapewniają, że większość profili nie odczuje wprowadzonych zmian i podkreślają, że zmiana dotknie osoby, które regularnie udostępniają ogromne ilości wpisów widocznych publicznie.
Czytaj więcej: https://publicrelations.pl/facebook-zmienia-algorytm-wytnie-z-newsfeeda-irytujace-reklamy/
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...