string(127) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/10/Zrzut-ekranu-2016-10-28-o-12.25.33-1001x500.png');"
string(101) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/10/Zrzut-ekranu-2016-10-28-o-12.25.33-1001x500.png"
Blueprint to narzędzie nauki dla dziennikarzy i kreatywnych
Facebook Blueprint to nowe narzędzie dla dziennikarzy i pracowników kreatywnych agencji. Ma ono pomóc im w zdobyciu wiedzy na temat narzędzi reklamowych Facebooka i Instagrama.
BluePrint to nowa platforma e-learningowa, stworzona z myślą o dziennikarzach i pracownikach agencji kreatywnych. Kurs on-line kończy się przyznaniem przez Facebooka certyfikatu dla użytkownika. Kurs prowadzą przedstawiciele Facebooka, którzy krok po kroku tłumaczą, jak korzystać z narzędzi reklamowych oferowanych przez portal. Głównym założeniem platformy jest pomoc pracownikom firm korzystających z reklam na Facebooku w osiągnięciu większej efektywności z reklam.
Kursy oferowane są w kilkunastu językach (angielski, chiński, koreański, portugalski, hiszpański czy niemiecki) i składają się z kilkudziesięciu lekcji i webinariów o różnorodnej tematyce i stopniu zaawansowania.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...