Społecznościowa rewolucja w e-commerce?
Już niedługo na Facebooku może zagościć tryb transmisji wideo dla sprzedawców. Transmisje wideo cieszą się dobrymi wynikami zaangażowania odbiorców, którzy chętnie reagują i komentują materiały. Tryb dla sprzedawców, ma pozwolić na przełożenie tego zaangażowania na generowanie bezpośredniej sprzedaży.
Jak zauważył współpracujący z Social Media Today Jeff Higgins, Facebook jest już w trakcie testów trybu transmisji live skierowanego do sprzedawców. Nowa narzędzia transmisji mają pozwolić markom na płynną sprzedaż w czasie rzeczywistym i prędkie „domykanie koszyka”.
Póki co, brak dokładniejszych informacji o nowej funkcjonalności. Z dostępnych w sieci wycieków wynika, że tryb dla sprzedawców może okazać się strzałem w dziesiątkę. Od dłuższego czasu platforma notuje bardzo dobre wyniki zaangażowania pod transmisjami na żywo. Jeśli marki sprawnie wykorzystają nowe narzędzia, mogą znacząco podnieść swoje wyniki sprzedażowe i jednocześnie zwiększyć zaangażowanie na swoich stronach na Facebooku.
Więcej na ten temat można przeczytać na portalu Social Media Today: Facebook’s Testing a New „Live Video Mode for Sellers” for Pages to Promote Products