Facebook Awards 2017 – zgłoś najlepszą kampanię reklamową

Redakcja PR - 23.03.2017
46

Facebook rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do konkursu Facebook Awards 2017

Do 28 kwietnia, w ramach konkursu „Facebook Awards 2017”, twórcy mogą zgłaszać najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie reklamowe, które przyczyniły się do realnych sukcesów biznesowych.

W tym roku Facebook zmienia formułę konkursu i wprowadza nowe kategorie, które mają oddawać emocje, jakie mogą wzbudzać najlepsze kampanie na FB, Instagramie i Audience Network. Internauci wyrażają emocje przy użyciu Facebook reactions, więc kategorie nagród są inspirowane emocjami, które wywołują reakcje.

 

17351415_214894835657622_8416237576154775552_n

 

  • Laugh – prace wywołujące uśmiech i wprawiające wd obre samopoczucie, marka zapada w pamięć dzięki solidnej dawce humoru;
  • Cry – kampanie zmuszające do myślenia, refleksji i spojrzenia na problem z innej perspektywy, najważniejsza jest historia angażująca odbiorców;
  • Love – kampanie rozbudzające miłość do marki, uderzają w czuły punkt i chwytają za serce;
  • Wow – innowacyjne pomysły, które wytyczają nowe ścieżki obecność marki w mediach społecznościowych;
  • Act – kampanie wywołujące zmianę w zachowaniu ludzi, które mają realny i mierzalny wpływ na sprzedaż lub inne wskaźniki.

Facebook zmienia również statuetkę – nowa forma ma lepiej oddawać kreatywny charakter konkursu.

Więce informacji: www.facebookawards.com

źródło: Facebook.com

Comments

comments

46
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...