Do grona klientów spółki Race Group dołącza Fabryka Rozsady
To platforma sprzedażowa wysokiej jakości rozsad warzyw, owoców i ziół, działająca drugi sezon na terenie całej Polski.
Nawiązana współpraca obejmuje obszar Public Relations. Działania będą prowadzone ze szczególnym naciskiem na promowanie wiedzy o wysokiej jakości rozsadach wśród osób niemających doświadczenia z ogrodnictwem lub takich, które zraziły się słabą jakością roślin i szukają rozsad ze sprawdzonych źródeł. To świetne rozwiązanie zarówno dla osób mieszkających w dużych miastach, nieposiadających ogrodów, jak i tych, którzy uprawiają warzywa w ogródkach. Głównym zadaniem agencji jest propagowanie wiedzy, którą twórcy platformy zbierają od lat.
Fabrykarozsady.pl to platforma internetowa z najwyższej jakości rozsadami warzyw, ziół i owoców. Zapewnia darmową wiedzę i wsparcie w uprawie dla klientów detalicznych. Partnerom dystrybucyjnym dostarcza najlepszej jakości produkty.
– Cieszymy się na współpracę z Race Group. Mamy nadzieję, że dzięki ich wsparciu PR uda nam się dotrzeć z ideą własnych warzyw, owoców z zielonych balkonów i ogródków do zupełnie nowych grup odbiorców. Szczególnie, mamy na myśli tych, którym nadal wydaje się, że to trudne zadanie wymagające dużego wysiłku. Race Group pomoże nam obalić ten mit – mówi Patryk Piasek, CTO Fabryki Rozsady.
Race Group to agencja kreatywna, która specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących działania PR, kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem performance marketingu. Świadczy dla swoich klientów kompleksowe usługi z zakresu doradztwa wizerunkowego i komunikacyjnego.
Comments
