EY startuje z ofertą adresowaną do polskich start-upów

Redakcja PR - 26.04.2017
48

EY z subskrypcją usług profesjonalnych dla start-upów

Firma doradcza EY proponuje młodym firmom ze środowiska polskich startupów, o dużym potencjale wzrostu, nieobecną do tej pory na rynku usługę – subskrypcję usług profesjonalnych, która ewoluuje wraz ze zmianą skali biznesu. Poprzez pakiety doradztwa, a także dzięki dostępowi do globalnej sieci kontaktów EY, przedsiębiorcy mogą rozwijać swoje organizacje na każdym etapie ich rozwoju.

EYnovation to skrojona indywidualnie na miarę potrzeb i aktualnych oczekiwań startupów subskrypcja usług oferowanych przez profesjonalną firmę doradczą. Jedną z najważniejszych korzyści proponowanych przez EY jest bezpośredni dostęp do rozległej sieci kontaktów na całym świecie.

– W EY uważamy, że to duch przedsiębiorczości napędza innowacje. I właśnie dlatego wspieramy ambitnych przedsiębiorców, na każdym etapie funkcjonowania ich biznesu. Pozwala to bowiem poznać nowy perspektywiczny biznes, wspierać przedsiębiorców w rozwiązywaniu ich problemów i budować długotrwałe relacje – mówi Krzysztof Witkowski, odpowiedzialny za programy skierowane do startupów z ramienia EY. – Zauważamy potrzebę wsparcia rozwijającego się biznesu profesjonalnymi usługami doradczymi dostosowanymi do oczekiwań przedsiębiorców. Determinują to zwłaszcza oczekiwania inwestorów, którzy są gotowi wyłożyć kapitał na rozwój dobrze zapowiadającego się startupu, ale w zamian oczekują ułożonej strategii i planu jej operacjonalizacji, silnych fundamentów pod przyszłą ekspansję międzynarodową i braku niespodzianek, które pojawiają się w procesach due diligence – dodaje.

Innowacje małych zyskowne dla dużych

Globalne firmy coraz częściej aktywnie interesują się innowacyjnymi rozwiązaniami, które są wprowadzane przez startupy. Trend ten jest także coraz bardziej widoczny w Polsce, gdzie największe krajowe przedsiębiorstwa inwestują w startupy bądź wspierają je na różnych etapach rozwoju. EYnovation wychodzi naprzeciw oczekiwaniom dużych organizacji i przygotowuje startupy do współpracy z nimi. Program ma bowiem za zadanie nie tylko rozwój biznesu startupowego, ale także poszukiwanie innowacji dla klientów z którymi EY współpracuje na całym świecie.

– EYnovation jest kolejnym filarem wparcia ekosystemu start opów w Polsce. Głównym zadaniem nowej inicjatywy EY jest zbliżenie startupów generujących innowacyjne pomysły do potencjalnych klientów, zwłaszcza ze świata globalnych korporacji. To nieobecna do tej pory na rynku oferta, idąca z prądem globalnych trendów oddziaływających na startupy – uważa Bartosz Niedźwiedzki, Dyrektor w Grupie Zarządzania Innowacjami EY.

Nie tylko EYnovation

EYnovation nie jest jedyną inicjatywą EY adresowaną do środowiska polskich startupów. W marcu trzy firmy – EY, Microsoft i Senfino – ogłosiły powstanie projektu Startberry. Jego celem jest wspieranie młodych spółek w dynamicznym rozszerzeniu skali prowadzonego biznesu. W efekcie, w lipcu w Warszawie wystartuje nowa przestrzeń współpracy i inspiracji. Startberry będzie oferować rozwijającym się startupom kompletną ofertę wsparcia, zarówno technologicznego, jak i biznesowego. Obok inspirującej przestrzeni do pracy, młode spółki działające w ramach Startberry będą miały dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań chmurowych Microsoft, wiedzy technicznej, usług konsultingowych oferowanych przez EY oraz wsparcia Senfino. Startberry będzie stanowić centrum wymiany wiedzy. Zgodnie z założeniami będzie to również miejsce spotkań społeczności startupów, developerów i przedsiębiorców.

Więcej o inicjatywach EY dla startupów na stronie internetowej.

Comments

comments

48
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...