Experience Amazing wg. Intela

Jerzy Ciszewski - 23.01.2016
92

Intel ciągle zaskakuje.

Tym razem obiektem analizy jest nowa kampania ,,Experience Amazing”, której efekty mogliśmy podziwiać już na na targach CES w Las Vegas. Co zaskoczyło najbardziej? Butterfly Effect Dress, którego pomysłodawczyniami jest team projektantek Ezra+Tuba, także nowa odsłona symfonii Beethovena autorstwa Kawehi, nie można zapomnieć również o Paige Fraser i jej układzie tanecznym.

O wszystkich tych artystach rozpisano się już na forach, w magazynach i na stronach poświęconych marketingowi czy technologiom. Moją uwagę jednak przykuł kolejny krok Intel, który wprowadził reklamę w zupełnie nową formę.

Cykl ,,Sztuka Składania Historii”, którą zapoczątkował również Intel jest nowym pomysłem, zrealizowanym wspólnie z Krzysztofem Gonciarzem – youtuberem, autorem książki ,,Webshows: Sekrety Wideo w Internecie”, podróżnikiem. Mieszka w Japonii (a raczej eksploruje Azję), ma tam jako jeden z niewielu Polaków firmę, nadal nagrywa. I chociaż korporacje od lat współprcują z youtuberami, to jest zupełnie coś innego…

Krzysztof Gonciarz znany jest ze swojej dbałości o szczegóły, seria filmików o Japonii była prawdopodobnie jedną z najlepiej zrealizowanych przez youtuberów. Kwestią czasu była współpraca z większą firmą, Intel to wykorzystał.

,,Więcej Niż Jedno Życie” to filmik, po obejrzeniu którego zastanawiamy się nad istotą podróży, poznawania nowych kultur, możliwości, jakie daje nam świat. Są to refleksje wynikające z tak ogromnej liczby opcji. Wszystkiego jednak nie sposób zobaczyć, poczuć, posmakować jednocześnie. Wszystko to zrezalizowane w jakości, której nie wstydziliby się twórcy reklam telewizyjnych. Chociaż tutaj content jest dużo lepszy… Kampanię dopełnia świetny wywiad z autorem już nie o samych podróżach, ale o Krzysztofie, jego pracy, spostrzeżeniach dotyczących sfery YouTube.

W ramach współpracy powstanie 8 klipów. Czekamy z niecierpliwością!

AnnaKrol_Intel2 (1)

Comments

comments

92
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...