EWENEMENT Brand Experience Workshop wchodzi do gry

Informacja Prasowa - 14.01.2020
149

EWENEMENT Brand Experience Workshop wchodzi do gry

Współczesny konsument jest nie tylko odbiorcą, ale również nadawcą komunikatu marketingowego. Pełni rolę katalizatora pomiędzy światem marki a rzeczywistością. Nie wystarczy już tylko go zaciekawić i oczekiwać efektów w postaci sprzedaży. Trzeba zbudować przeżycie, które jednocześnie zwiąże go z marką oraz pozwoli stworzyć własny niepowtarzalny komunikat – opowieść, którą konsumenci będą mogli podzielić się w swoich kanałach SM.

Ważne staje się doświadczenie, a nie wydarzenie samo w sobie. Tak działa EWENEMENT Brand Experience Workshop. To pierwsza agencja kreatywna specjalizująca się w projektowaniu przeżyć na styku świata cyfrowego i rzeczywistego, założona przez Martę Chmielewską i Jędrka Nykowskiego.

– Działamy na styku komunikacji marki, kultury, sztuki i designu. Tworzymy przeżycia, budujemy przestrzenie, projektujemy doświadczenia. Łączymy świat cyfrowy z rzeczywistością – mówi Jędrek Nykowski, Creative Partner EWENEMENTU i jednocześnie dyrektor kreatywny Mea Group – EWENEMENT od września 2019 roku integruje siły twórców i profesjonalistów. Dlatego stworzyliśmy Kolektyw – grupę producentów, strategów, fotografów, reżyserów, muzyków, programistów, designerów, podróżników, a nawet kucharzy.

 

Jędrek Nykowski podkreśla, że w najbliższych latach na strategiczne planowanie działań marketingowych marki będą musiały położyć największy nacisk. Również z uwzględnieniem niepowtarzalnych przeżyć na wydarzeniach.

Wśród współpracowników Kolektywu znaleźli się tacy twórcy jak Kuba Szczęsny, Antek Nykowski, Robert Ceranowicz, Ignacy Ostrowski, Dominik Strzałkowski, Mateusz Król, Radek Duda oraz Marysia Przybyszewska czy dziewczyny z Hartwig Fashion – Marta Kalinowska i Olga Piekarska. Agencja działa zespołowo, by dostarczać markom najwyższej jakości przeżycia oraz wartościowy niepowtarzalny, dopracowany kontent. Każdy projekt EWENEMENTU jest tworzony w ramach kolektywu, a zespół i twórcy dobrani specjalnie na jego potrzeby.

EWENEMENT w swojej strukturze posiada nie tylko niespotykany w skali potencjał kreatywny, ale również ogromne doświadczenie produkcyjno-realizacyjne dzięki  wsparciu jednego z największych polskich graczy branży eventowej: Mea Group. To właśnie doświadczenia Mea Group, w której założyciele EWENEMENTU równocześnie działają, były zalążkiem do otwarcia agencji kreatywnej.

 

– Wieloletnia, bliska współpraca z klientami nauczyła nas odgadywać ich potrzeby, czasem nawet te nie do końca nieuświadomione. Obserwacja i podróże pokazały, że świat zmienił się zupełnie, a razem z nim oczekiwania odbiorców komunikacji. Live marketing to dziedzina, której zmiana na przestrzeni ostatniej dekady była prawdopodobnie najbardziej zauważalna. Doświadczanie marki stało się kluczem do sukcesu. Kiedy między wierszami zaczęliśmy przemycać koncepty wydarzeń opartych o brand experience, w odpowiedzi uzyskaliśmy nie tylko zaciekawienie, ale też konkretne zapytania i propozycje. Widząc ten potencjał, zdecydowaliśmy się stworzyć EWENEMENT– mówi Marta Chmielewska, Managing Partner EWENEMENTU i Prezes Mea Group.

 

Pierwsze wydarzenie – stworzone wspólnie z Hartwig Fashion Departament, na styku komunikacji marki, kultury, sztuki i designu – już 21 stycznia. 

Facebook i Instagram EWENEMENT. Strona internetowa EWENEMENT.

 

Bio:

Andrzej Nykowski

Z branżą eventową związany od 13 lat, najpierw jako producent, następnie jako kreatywny. Na jego koncie są projekty dla takich klientów jak Edipresse Polska, British American Tobacco, Tymbark, GSK, Ambra, MetLife, w tym też doceniane na międzynarodowych konkursach (np. Flesz Fashion Night 2017 – ścisły finał Eventex 2018, Flesz Fashion Night Autumn Glow z wyróżnieniem specjalnym w prestiżowym konkursie German Design Award 2019 w kategorii „Event – Excellent Communications Design”). Dyrektor Kreatywnym Roku Branży Eventowej w konkursie MP Power Awards 2018.Prowadzi szkolenia dla Event Managerów, wykłada na Studium Event Managementu na UW.

 

Marta Chmielewska

Prezes Mea Group, Managing Partner EWENEMENT, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Z branżą eventową związana od 20 lat. Własną agencję Mea Group założyła w 2008 r. i odtąd konsekwentnie ją rozwija. W 2014 r. powołana do Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej na stanowisko Wiceprezes. W listopadzie tego samego roku, decyzją Walnego Zgromadzenia Członków SBE, została Prezes Zarządu. W 2017 r. po raz drugi wybrana Prezes Zarządu SBE. Dyrektor Programowa Konferencji Event Biznes, a także Członkini Rady Etyki SBE, gdzie obecnie kieruje pracami nad „Kodeksem Etyki 2020 w branży eventowej”. Współodpowiedzialna za program Studium Event Management na UW. Członkini: Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie – gdzie jest Liderką Programu Mentoringowego oraz Członkini Rady Sektorowej ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej Laureatka tytułów „Osobowość Roku 2014” magazynu MICE Poland w kat. Organizator oraz „Businesswoman Roku 2014” w kat. Lider w branży eventowej magazynu „Businesswoman & life”. Ukończyła Wydział Turystyki i Rekreacji w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Warszawie.

Comments

comments

149
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...