Ewa Geresz i Izabela Skrzypek w Grayling Poland

Informacja Prasowa - 09.08.2018
267

Ewa Geresz i Izabela Skrzypek w Grayling Poland

Do zespołu PR-u konsumenckiego agencji Grayling Poland dołączyły dwie nowe osoby – Ewa Geresz oraz Izabela Skrzypek. Ewa objęła stanowisko Account Managera, a Izabela – Account Executive’a. Do ich obowiązków należy tworzenie i realizacja projektów z obszaru komunikacji konsumenckiej i digital marketingu.

– Komunikacja skierowana do konsumentów to jeden z najdynamiczniej rozwijających się obszarów public relations. Aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców nie wystarczy konsekwentna realizacja przyjętej strategii. Równie ważna jest kreatywność, świeże spojrzenie i znajomość aktualnych trendów. Dołączenie Ewy i Izy do naszego zespołu to odpowiedź na dynamiczny rozwój Grayling Poland w obszarze szeroko rozumianej komunikacji konsumenckiej i brand PR-u – mówi Ira Czerniawska, Dyrektor Działu Konsumenckiego.

Ewa Geresz specjalizuje się w komunikacji i doradztwie public relations dla firm z sektora konsumenckiego. W Grayling odpowiada za przygotowanie i realizację strategii na rzecz takich klientów jak Tetra Pak i Herbalife Nutrition. Wcześniej związana była z agencją Performante, gdzie pracowała m.in. przy komunikacji dziesięciolecia współpracy Krzysztofa Hołowczyca z marką Atlantic oraz agencją Lewis, w której realizowała projekty dla takich firm i marek jak np. Jabra, Shimano, PaySquare i Casamundo.

Z kolei Izabela Skrzypek jest ekspertem z zakresu komunikacji social media oraz posiada bogate doświadczenie w pracy projektowej. Do jej obowiązków w Grayling należy prowadzenia działań digital dla klientów z branży technologicznej i paliwowej, w tym TP-Link, Neffos Polska i Circle K. Przed dołączeniem do Grayling pracowała po stronie klienta, jako freelancer oraz bezpośrednio w agencjach social media.

Grayling Poland to jedna z największych agencji PR w Polsce. Firma zatrudnia ponad 35 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak Public Affairs, Employer Branding, a także komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich.

Comments

comments

267
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...