European Search Awards rozdane. Trzy nagrody dla Bluerank!

Informacja Prasowa - 04.09.2020
259

European Search Awards rozdane. Trzy nagrody dla Bluerank!

European Search Awards rozdane. Trzy nagrody dla Bluerank!

Maciej Gałecki, CEO Bluerank:

W kategorii Best Local Campaign (PPC) Jury ESA nagrodziło projekt Bluerank i PizzaPortal. Współpraca z RAJA zaowocowała dwoma nagrodami: głównej w kategorii Best Use of Search – B2B (PPC) oraz srebrnej w kategorii Best PPC Campaign.
 Tegoroczny sukces w European Search Awards cieszy wyjątkowo z kilku względów. To kolejny rok z rzędu kiedy nasza praca zostaje doceniona w tak prestiżowym, niezależnym konkursie. To pokazuje, że realizując kampanie zespół Bluerank utrzymuje wysoką kreatywność i jakość prowadzonych działań. Drugi aspekt to fakt, że nagrodzone zostały projekty realizowane z partnerami reprezentującymi zarówno obszar B2B (Raja), jak i B2C (PizzaPortal). Tym samym udowodniliśmy, że posiadamy kompetencje, które pozwalają na dostarczanie skutecznych i innowacyjnych rozwiązań PPC – niezależnie od charakterystyki i celów marketingowych klienta z którymi przychodzi nam się mierzyć.

Rafał Trąbski, Paid Search Director:

Wśród polskich agencji nagrodzone zostały także Harbingers, Onely i Promotraffic. Statuetki powędrują także do agencji, z którymi Bluerank współpracuje w ramach dwóch zagranicznych aliansów: DWF, INTERN i Peak Ace. Gratulujemy!

Comments

comments

259
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...