European Search Awards 2020: Trzy nominacje dla Up&More  

Informacja Prasowa - 17.04.2020
160

European Search Awards 2020: Trzy nominacje dla Up&More  

European Search Awards 2020: Trzy nominacje dla Up&More

Agencja Up&More otrzymała trzy nominacje do prestiżowych nagród –  European Search Awards 2020. Została doceniona przez jury w trzech kategoriach z obszaru kampanii PPC i marketingu online.

European Search Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów branży SEO/SEM i marketingu internetowego. Co roku przyciąga wielu graczy rynku europejskiego chętnie walczących o nominacje i wejście do finału. Zespół ekspertów spośród setek zgłoszeń oraz analizy case study, wyłania wiodące agencje oraz najlepsze kampanie w obszarze PPC, SEO i content marketingu.

Up&More znajduje się na shortliście European Search Awards 2020 w trzech kategoriach.  Best Use of Search – Real Estate & Property za kampanię zrealizowaną dla Vantage Development  w kontekście skutecznej sprzedaży wieloetapowej inwestycji z wykorzystaniem narzędzi Google Ads i machine learning. Best Use of Search – B2C (PPC) za kampanię dla Amerigas obrazującą zwiększenie konwersji przy jednoczesnym obniżeniu kosztu pozyskania z użyciem automatyzacji w ramach Google Ads. Best Low Budget Campaign (PPC) za kampanię e-commerce dla S-mumo.pl dotyczącą wygenerowania wzrostu przychodów bez zwiększania budżetu mediowego.

– Ogromnie cieszymy się, że sukcesy naszej agencji w obszarze kampanii online ponownie zostały docenione w tak prestiżowym konkursie. Już etap nominacji jest poświadczeniem naszych ponadstandardowych działań. Co ważne, w ubiegłym roku Up&More zdobyło nagrodę główną w kategorii Best Use Of Search – Real Estate & Property, dlatego tegoroczne nominacje dowodzą nie tylko naszej konsekwencji, ale także ciągłemu stawianiu nowych wyzwań komentuje Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More

Up&More znajduje się na shortliście pośród także innych polskich agencji, m.in. Bluerank, Sempai, Whites, PromoTraffic czy Delante.

– Gratuluję także pozostałym polskim agencjom, które znalazły się na shortliście konkursu. Jest to z jednej strony wyraźny aspekt wizerunkowy dla naszego rynku online, a z drugiej strony ewidentnie świadczy o jakości prowadzonych działań dodaje Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...