Eurobest: dwie nagrody dla kampanii The Art Of Sex Ed

Informacja Prasowa - 11.12.2023
100

Dwie brązowe nagrody w międzynarodowym konkursie Eurobest. 

Kampania The Art Of Sex Ed otrzymała dwie brązowe nagrody w międzynarodowym konkursie Eurobest. 

Kampania The Art Of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu), zrealizowana dla marki Durex została nagrodzona w kategoriach: HEALTHCARE (Brand Experience & Activation) oraz MEDIA (Market Disruption). Ponadto była na shortliście w kategorii OUTDOOR.
Zobacz wszystkich nominowanych >>
To już dwunasta nagroda dla kampanii The Art of Sex Ed, po Brązowym Lwie na festiwalu Cannes Lions, czterech mieczach KTR, trzech nagrodach Innovation oraz dwóch nagrodach IAB Mixx Awards. Tym samym jest jedną z najbardziej kreatywnych polskich kampanii 2023 roku.

Comments

comments

100
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...