ETi wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi

Informacja Prasowa - 19.08.2019
15

ETi wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi

19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.

Jesień to dobry czas dla sprzedaży kategorii słodyczy impulsowych, takich jak wafle czy batony, a zarazem jeden z najważniejszych okresów sprzedażowych dla kluczowych marek z portfolio ETi. Sprzyjają temu nie tylko niższe temperatury i dłuższe wieczory, ale również powrót konsumentów do pracy czy nauki po okresie wypoczynkowym. Właśnie dlatego zespół ETi zaplanował na ten czas bardzo intensywne działania promocyjne w różnych kanałach.

Pierwsza z kampanii to szeroko zakrojona promocja Dare, podkreślająca unikalne walory smakowe intensywnie czekoladowych wafli i odważny charakter marki. Kampania pod hasłem „Drapieżnie pyszny. Dziko czekoladowy” potrwa do 15 października a działania obejmą emisję spotu w telewizji i VOD oraz kampanię displayową w internecie. Marka będzie wspierana także bezpośrednio w sklepach poprzez atrakcyjne materiały POS oraz samplingi produktów.

Pod hasłem „Wybierz smak swojego buntu” powróci również kampania reklamowa czekoladowych batonów Wanted. Kompleksowe działania promocyjne potrwają do 6 października. W telewizji i VOD pojawią się znane już 15-sekundowe spoty reklamowe z bohaterem szykującym się na spotkanie, któremu energii dodaje batonik Wanted. Do punktów sprzedaży przygotowano materiały POS oraz samplingi batoników. Kampania reklamowa obejmie dodatkowo promocję w mediach oraz działania w internecie, w tym konkursy dla konsumentów w mediach społecznościowych realizowane we współpracy z influencerami. W trwającej 3 tygodnie zabawie do zdobycia będzie 300 atrakcyjnych nagród.

Jak podkreśla Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce:To dla nas szczególny moment, ponieważ nie tylko powracamy z nową odsłoną kampanii dla marki Wanted, która była już szeroko promowana i zdobywa serca coraz większej liczby konsumentów. Rozpoczynamy również pierwszą w Polsce kampanię telewizyjną dla intensywnie czekoladowych wafli Dare. Mamy nadzieję, że przypadnie ona do gustu widzom, a nam pozwoli dalej szeroko budować świadomość naszych produktów”.

Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada niezależna agencja Gong (Group One), za zakup mediów – agencja UM z globalnej grupy IPG Mediabrands, a za działania komunikacyjne agencja MSL należąca do Grupy Publicis.

Comments

comments

15
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...