ETi European Food Industries S.A. nowym Klientem MSL
ETi European Food Industries S.A. nowym Klientem MSL
Agencja MSL, należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z ETi, producentem słodyczy.
MSL będzie odpowiadać za komunikację korporacyjną firmy i wsparcie wprowadzania na rynek nowych produktów.
MSL na słodko
„Bardzo cieszymy się z dołączenia ETi do grona partnerów MSL. Nasze kompleksowe doświadczenie w zakresie komunikacji z pewnością pozwoli skutecznie realizować strategię marki i będzie efektywnym wsparciem firmy na nowym dla niej rynku” – komentuje Renata Toczyska-Seliga, Deputy Managing Director, Management Board Member MSL. Rozpoczęcie współpracy komentuje również Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce: „Mamy bardzo ambitne plany rozwoju w Polsce. Przed nami kolejne miesiące intensywnej pracy: dalszego rozwoju struktur firmy, wprowadzania nowych produktów na lokalny rynek i ich szerokiej promocji. Bardzo cieszymy się, że będziemy mieć wsparcie doświadczonego partnera jakim jest MSL, którego wiedza i kreatywność z pewnością pomogą nam wyróżnić się spośród konkurencji również w tym obszarze działalności”.
Po stronie MSL za współpracę z Klientem odpowiadają: Aleksandra Ciok, Account Director oraz Joanna Szpatowicz, Senior Account Executive. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
O ETi European Food Industries w Polsce
To firma rodzinna, założona przez Firunza Kanatliego w 1961 roku w Turcji. Produkty ETi są obecne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. Firma w ostatnim roku zanotowała ponad 1.3 miliarda USD przychodów ze sprzedaży. Nowa strategia rozwoju firmy zakłada rozpoczęcie działalności na kluczowych rynkach europejskich, w tym na rynku polskim. W jej ramach uruchomiono nową fabrykę w Rumunii. Kolejnym krokiem ETi jest wejście na polski rynek z szerokim asortymentem produktów. Oficjalnie swoją działalność w Polsce firma rozpoczęła w styczniu 2018 r. Natomiast działalność operacyjną w czerwcu br.
ETi dzisiaj:
- 45 marek
- 300 produktów
- 7500 pracowników
- 8 fabryk, w tym jedna w Europie – w Rumunii
- Ponad 1,3 miliarda USD przychodu
- Lider rynku tureckiego w kategorii wypieków z 40% udziałem w Turcji
- Drugi największy gracz w kategorii czekolady w Turcji
- Obecność w ponad 40 krajach
ETi w Polsce:
- Obecne na rynku od stycznia 2018 w 4 segmentach:
- Segment czekolady
- Segment herbatników
- Segment ciast i ciastek
- Segment schłodzonych przekąsek