Eskadra stworzyła nową kampanię reklamową Grupy LOTOS

Informacja Prasowa - 17.07.2019
189

Eskadra stworzyła nową kampanię reklamową Grupy LOTOS

Agencja Eskadra wygrała przetarg na realizację kampanii reklamowej Grupy LOTOS, która ruszyła 15 lipca. Jest to kontynuacja cyklu „Naj nie bierze się znikąd”, z udziałem Kuby Błaszczykowskiego i Kajetana Kajetanowicza. Eskadra odpowiada m.in. za koncepcję i realizację spotu telewizyjnego, kreację oraz wykonanie materiałów kampanii digitalowej, outdoorowej, POS, a także landing page.

Agencja odpowiada za koncept i realizację spotów telewizyjnych z udziałem Kuby Błaszczykowskiego, Kajetana Kajetanowicza oraz Tomasza Rożka. Do jej zadań należało również opracowanie linii kreatywnej, realizacja materiałów kampanii digitalowej, prasowej, billboardów sponsorskich, OOH, POS na stacjach Grupy LOTOS oraz landing page. Spoty telewizyjne będą emitowane w stacjach takich jak TVP, Polsat oraz VOD. Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Zenith, a za produkcję spotu Tank.

– Stworzenie nowej kampanii w stylu NAJ było nie lada wyzwaniem. Musieliśmy znaleźć coś, czego jeszcze w tej materii nie było. Postawiliśmy na ukazanie samego NAJ z różnych stron, czyli pokazanie, że doskonałość to nie tylko droga, ale przede wszystkim dbałość o szczegóły. W połączeniu z wizją reżyserską powstał spot z innowacyjnymi przejściami i ogromem technologii wykorzystanej w realizacji. Różne strony NAJ pojawiają się też w innych elementach kampanii, gdzie często animujemy, odwracamy lub pokazujemy coś zupełnie inaczej niż zwykle. Całość to mnóstwo pracy i zaangażowanie wielu ludzi. Wszystko po to, aby na nowo zelektryzować szeroką grupę odbiorców. – podsumowuje Daniel Szczęk, dyrektor kreatywny Eskadry.

Eskadra w kwietniu bieżącego roku podpisała umowę ramową z Grupą Lotos. W jej skład wchodzą świadczenia promocyjne, kreatywne, strategiczne, informacyjne i marketingowe. Umowa zawarta pomiędzy podmiotami obowiązuje do końca 2020 roku i obejmuje świadczenia usług w zakresie działań marketingowych, strategicznych, informacyjnych i kreatywnych dotyczących promocji marki Lotos. To jeden z kluczowych klientów w portfolio agencji.

– Współpraca z wiodącą, polską marką, jaką jest Grupa Lotos, to dla nas wielka radość. Ich obecna komunikacja jest na naprawdę wysokim poziomie – przed nami było więc wyzwanie, aby była jeszcze lepsza i doskonalsza. Chętnie się go podjęliśmy i zrobiliśmy wszystko, aby wprowadzić w nią nową jakość i świeżość.– komentuje Jakub Sadecki, Prezes Zarządu Eskadry.

Grupa Lotos to koncern naftowy zajmujący się wydobyciem i przerobem ropy naftowej oraz sprzedażą hurtową i detaliczną wysokiej jakości produktów naftowych. Jest producentem i dostawcą m.in. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego, oleju napędowego do celów opałowych (lekki olej opałowy), paliwa lotniczego oraz ciężkiego oleju opałowego. Koncern specjalizuje się także w produkcji i sprzedaży olejów smarowych i asfaltów.

Comments

comments

189
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...