Rozgłośnia jako pierwsze polskie medium uruchomiła konto na platformie
Radio ESKA, będące liderem wśród rozgłośni radiowych w zakresie popularności profili społecznościowych, jest pierwszym polskim medium, które uruchomiło konto na platformie TikTok.
Radio ESKA, jako stacja kierowana do młodych odbiorców, poszukujących różnorodnych form komunikacji i otwartych na nowości, konsekwentnie wprowadza do swoich działań społecznościowych najnowsze produkty, popularne na światowych rynkach i zyskujące użytkowników w Polsce.
TikTok to nowa aplikacja adresowana do młodych użytkowników smartfonów i przeznaczona do prezentacji krótkich form wideo. Na TikTok każdy może zostać kreatywnym twórcą, dzieląc się swoim talentem, prezentując swoją pasję lub po prostu pokazując życie codzienne.
„TikTok jest obecnie jedną z najczęściej pobieranych aplikacji na świecie. Także w Polsce szybko zyskuje odbiorców, a popularne produkcje rodzimych użytkowników TikTok osiągają już setki tysięcy wyświetleń. Filmy na profilu Radia ESKA, uruchomionym kilkanaście dni temu, wygenerowały już ponad 600 tysięcy wyświetleń. Dzięki nawiązaniu współpracy z TikTok, w najbliższym czasie planujemy wspólne akcje, dedykowane tej platformie” – mówi Andrzej Jaszczyszyn, odpowiedzialny za media społecznościowe w Radio ESKA i Grupie ZPR Media.
Radio ESKA od lat prowadzi aktywną działalność we wszystkich popularnych mediach społecznościowych. Na Instagramie pokazuje najważniejsze chwile z życia redakcji, między innymi z wizyt popularnych gwiazd. Na Facebooku informuje o akcjach programowych i wydarzeniach związanych z muzyką. Na Twitterze podaje najświeższe i najważniejsze newsy muzyczne.