Z początkiem marca do agencji digital marketingowej welovemedia dołączył Ernest Dalewski obejmując stanowisko Senior Account Managera.
Doświadczenie zawodowe budował pracując m.in. w agencji Cube Group oraz Polska Press. W swojej karierze zawodowej realizował kampanie dla największych polskich i światowych marek, w tym m.in. Hyundai, Betclic, Frisco czy OLX.
Specjalizacją Dalewskiego jest technologia AI, której wykorzystanie w kampaniach pomaga przeprowadzać perfekcyjnie targetowane projekty marketingowe.
„Dobór odpowiednich kreacji, monitoring i zautomatyzowana optymalizacja na każdym etapie prowadzenia kampanii oraz rozbudowane raportowanie po kampanii – to jedne z największych zalet wykorzystania technologii AI w marketingu” komentuje Dalewski.
W welovemedia dołączył do Agnieszki Muszyńskiej i odpowiadać będzie za egzekucje kampanii wykorzystujących technologię AI powered: wideoAI, displayAI, richmediaAI, oraz pozostałe formaty wizerunkowe: video, display, rich media.
„Wiedza i wieloletnie doświadczenie Ernesta w realizacji działań digitalowych, a także znajomość rynku i możliwości wykorzystania technologii AI pozwolą nam dostarczyć jeszcze bardziej precyzyjne kampanie dla naszych klientów, oraz maksymalnie wykorzystać potencjał reklamowy internetu, dając najwyższe wskaźniki vtr, viewability oraz ctr” – komentuje Muszyńska.
Welovemedia, agencja digital marketingu została założona w 2019 roku, obok welovedata i The MGMT należy do portfolio spółek Pawła Lesiaka. Dołączenie Ernesta Dalewskiego jest kolejnym etapem rozwoju oferty produktowej agencji.
Comments
