
ERLI.pl – nowy gracz na rynku e-commerce – rozpoczyna współpracę z MSL
Informacja Prasowa - 04.02.2021ERLI.pl – nowy gracz na rynku e-commerce – rozpoczyna współpracę z MSL
ERLI.pl – nowy gracz na rynku e-commerce – rozpoczyna współpracę z MSL
ERLI.pl, nowy marketplace i atrakcyjna alternatywa dla dotychczasowych rozwiązań e-handlu na polskim rynku, powierzyła agencji MSL koordynowanie działań komunikacyjnych (PR B2C i B2B), media relations, pozycjonowanie ekspertów, realizację działań z zakresu komunikacji kryzysowej oraz prowadzenie biura prasowego platformy. Dodatkowo MSL będzie realizować działania z obszaru współpracy z liderami opinii w mediach społecznościowych.
– Naszym celem, jest to, aby milionom kupujących w Polsce dać dostęp do szerokiej oferty wiodących marek i sprawdzonych sprzedawców na naszej platformie. Z drugiej strony chcemy być wartościowym i wiarygodnym partnerem biznesowym dla przedsiębiorców. ERLI.pl wyróżnia się unikalnym modelem programu lojalnościowego. Każda wydana złotówka na zakupy na naszej platformie to złotówka kumulowana w programie. Dzięki temu użytkownicy ERLI.pl mogą skorzystać z darmowego pobytu w ośrodkach Holiday Park & Resort. Mamy duże ambicje i potrzebowaliśmy solidnego partnera, który zadba o komunikację naszego serwisu, zwłaszcza, że już niedługo ruszamy z szeroką kampanią marketingową. Jestem przekonany, że MSL pomoże nam zrealizować nasze cele i plany komunikacyjne – mówi Adam Ciesielczyk, Prezes ERLI.pl.
Z ramienia MSL projekt koordynuje dedykowany zespół, w którego skład wchodzą: Grzegorz Kuźnik (Consumer Practice Director), Tomasz Relewicz (Senior Advisor) oraz Tomasz Nowicki (Account Executive).
– ERLI.pl to niezwykle ambitny i prężnie rozwijający się projekt świetnej alternatywy na rynku marketplace’ów w Polsce. Bardzo cieszy nas fakt, że będziemy mieć szansę na wykreowanie wizerunku platformy od jej startu – dodaje Grzegorz Kuźnik, Consumer Practice Director w MSL.
Agencja MSL została wybrana w drodze przetargu, a umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Comments
