Erkado, jeden z największych w Polsce producentów drzwi wdraża nową strategię marketingową.

Informacja Prasowa - 04.04.2022
162

Erkado, jeden z największych w Polsce producentów drzwi wdraża nową strategię marketingową.

Erkado, jeden z największych w Polsce producentów drzwi wdraża nową strategię marketingową.

Za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii odpowiada agencja On Board Think Kong. Nowa koncepcja opisuje markę, wyznacza też kierunek zintegrowanych działań maretingowych, które Erkado rozpoczyna w tym roku. 

Nowe hasło marki – „Drzwi to nasz świat”. Koncepcja opiera się na podkreśleniu 45-letniej historii Erkado. Na pokazaniu wyjątkowości marki w kontekście wielopokoleniowej tradycji rodzinnej, fachowości oraz innowacyjnych rozwiązań produkcyjnych, sukcesów firmy w Polsce i na świecie. Pozycjonowanie Erkado jako marki eksperckiej bazującej na tradycji będzie budowane przez szereg planowanych działań. Zespół On Board Think Kong jest odpowiedzialny za realizację części z nich, m.in. budowę nowej strony internetowej, rozpoczęcie komunikacji PR, social media oraz działania reklamowe.

Agencja została wyłoniona w konkursie ofert na początku b.r. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Po stronie Erkado za koordynację współpracy z agencją odpowiada dział marketingu.

Comments

comments

162
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...