EPP nowym klientem Grayling Poland

Redaktor Publicrelations - 26.07.2018
290

EPP nowym klientem Grayling Poland

Do grona klientów Grayling Poland dołączyła firma EPP, wiodący właściciel i zarządca centrów handlowych w Polsce. Agencja odpowiada za opracowanie oraz realizację kompleksowej strategii komunikacji spółki, która ma na celu zwiększenie jej rozpoznawalności jako kluczowego gracza działającego w jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki. Projekt obejmuje aktywności w Polsce, Niemczech, Holandii, Francji, Wielkiej Brytanii i Republice Południowej Afryki.

– W ciągu dwóch intensywnych lat działalności staliśmy się dobrze znaną i cenioną marką na polskim rynku nieruchomości. Teraz planujemy pójść o krok dalej i dotrzeć do inwestorów międzynarodowych. Szukaliśmy silnego i niezawodnego partnera, który z jednej strony posiada międzynarodowy know-how, a z drugiej – doskonale rozumie rynek nieruchomości komercyjnych. Przed podpisaniem umowy o stałej współpracy mieliśmy okazję pracować z agencją Grayling przy różnego rodzaju projektach i wiemy, że możemy polegać na jej zespole – powiedział Hadley Dean, prezes zarządu EPP.

– Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z firmą EPP. Od momentu powstania w 2016 r. spółka stała się w kluczowym graczem na polskim runku nieruchomości komercyjnych. Dzisiaj w swoim portfolio ma wysokiej klasy centra handlowe – usytuowane w najlepszych lokalizacjach na terenie całego kraju i przyciągające licznych konsumentów. To inspirująca historia, którą chcemy podzielić się ze światem – dodaje Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Projekt realizowany jest w ramach działu korporacyjnego Grayling Poland, który nadzoruje Anna Popłonkowska.

EPP jest wiodącym właścicielem centrów handlowych w Polsce oraz pierwszą w kraju firmą skoncentrowaną na lokalnych nieruchomościach i działającą według formuły REIT. Zróżnicowany portfel spółki obejmuje 18 obiektów handlowych, sześć biurowych oraz dwa obiekty wielofunkcyjne w realizacji o łącznej powierzchni wynoszącej ponad 790 000 m². Wszystkie projekty EPP zlokalizowane są w największych polskich miastach – atrakcyjnych z punktu widzenia inwestorów i dysponujących najwyższą siłą nabywczą. Spółka EPP notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) i Luksemburgu (Euro MTF).

Grayling Poland to jedna z największych agencji PR w Polsce. Firma zatrudnia ponad 35 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak Public Affairs, Employer Branding, a także komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich.

Comments

comments

290
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...