Endless współtworzyło kampanię nowego programu randkowego w Player.pl
Endless współtworzyło kampanię nowego programu randkowego w Player.pl
Agencja Endless wspólnie z działem marketingu TVN stworzyła kampanię promocyjną Prince Charming Polska –pierwszego programu randkowego dla gejów – który od 12 października można oglądać na Player.pl, serwisie streamingowym grupy Discovery.
Efekty pracy agencji już można zobaczyć w TV, digitalu oraz w samym serwisie Player.pl W ramach działań promocyjnych Endless oprócz koncepcji kampanii opracowała m.in 15 Key Visuali oraz scenariusz działań z influencerami.
Kampania poza promowaniem samego programu ma walczyć z uprzedzeniami pokazując, że każda miłość jest taka sama, bez względu na płeć, wiek czy rasę zakochanych. Każdy z nas przecież stresuje się przed pierwszą randką, każdy potrzebuje się czasem przytulić, każdy szuka kogoś z kim może się pośmiać. Każdy ma prawo być szczęśliwy. Ta prosta prawda nadal niestety tak często jest kwestionowana – komentuje Katarzyna Mardeusz- Karpińska, lider kreatywny w Endless.
Jestem dumny, że mamy okazję, być częścią pewnego rodzaju rewolucji w polskich mediach – dodaje Tomasz Dembiński, CEO Endless by Walk.
Nie jest to pierwszy projekt, przy którym grupa Discovery zdecydowała się na współpracę z Endless. W tym roku agencja współtworzyła również kampanie programów Power Couple i One Night Squad.
Endless by Walk to założona w 2020 roku agencja strategiczna i kreatywna, która powstała w ramach grupy marketingowej Walk.
Comments
