Endless by Walk – nowa kreatywna siła na rynku

Informacja Prasowa - 06.10.2020
123

Endless by Walk – nowa kreatywna siła na rynku

Endless by Walk – nowa kreatywna siła na rynku

W ramach grupy marketingowej Walk powstała nowa komórka kreatywna z międzynarodowym DNA – Endless by Walk. Spółka oferuje rozwiązania strategiczne i kreatywne, tworzone przez specjalistów z różnych części świata, dobieranych do projektów na podstawie umiejętności i doświadczeń. 

Endless by Walk specjalizuje się w tworzeniu strategii kreatywnych oraz projektowaniu i realizacji kampanii reklamowych głównie dla klientów, którzy swoje produkty bądź usługi komunikują za granicą. Ponadto dla firm z obcojęzycznymi zarządami działających w Polsce a przede wszystkim tych, których interesują pomysły, doświadczenia i know-how twórców na co dzień pracujących na wielu różnych rynkach. Spółka zapewnia obsługę Klientów zarówno w języku polskim, jak i angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim oraz włoskim.

Endless by Walk współpracuje już z doświadczonymi strategami oraz kreatywnymi z Los Angeles, Nowego Jorku, Paryża, Mediolanu czy Berlina. Celem spółki jest jednak ciągłe poszerzanie grupy współpracowników oraz rozbudowywanie oferty dla Klientów z całego świata.

Endless by Walk charakteryzyje alternatywne podejście do budowania zespołu. Nie ma tu dyrektora kreatywnego a funkcję tę zastapiono zespołem liderów, którzy czuwają nad jakością i usprawniają pracę z zespołami obcojęzycznymi.

W skład zespołu liderów kreatywnych wchodzą:

Daniel Kaufman – amerykański reżyser filmowy (Married Young / Listen to grandpa Andy Ling) i reklamowy (między innymi: Budweiser USA / NHL / XBOX /Toyota USA) zwycięzca najbardziej prestiżowego konkursu dla scenarzystów w Hollywood – Samuel Goldwyn Writing Awards. Absolwent Summa Cum Laude/Phi Beta Kappa uniwersytetu Berkeley i UCLA.

Franciszek Toeplitz – copywriter i dyrektor kreatywny z ponad 15-letnim doświadczeniem zdobytym w sieciowych i niezależnych agencjach w kraju i za granicą. W swojej karierze Toeplitz otrzymał ponad 50 nagród oraz wiele wyróżnień na festiwalach reklamowych takich jak np.  KTR, Eurobest, Epica, Effie, Golden Drum czy Cannes Lions.

Katarzyna Mardeusz-Karpińska – art director z prawie 10 letnim stażem zdobytym w sieciowych i niezależnych agencjach reklamowych. Wielokrotnie nagradzana na festiwalach takich jak KTR, Just Creatives czy Ad Stars. Mardeusz-Karpińska jest odpowiedzialna między innymi za współpracę z twórcami z krajów hiszpańskojęzycznych.

Na czele nowo powstałej spółki stoi Tomasz Dembiński (pełniący również funkcję CEO Walk Creative) a za kontakty z klientami odpowiada Angelika Kobylarz – Client Service Director z wieloletnim stażem w marketingu i zarządzaniu zespołami.

Tworzenie nowego biznesu w tak skomplikowanych czasach mogłoby się wydawać pewnego rodzaju szaleństwem. Jednak technologia w ostatnich miesiącach zapewniła nam komunikację niemal z każdym zakątkiem na ziemi oraz błyskawiczny przepływ informacji, doświadczeń i pomysłów. Pandemia ośmieliła wszystkich by w pełni z niej korzystać. Możliwości, które dostrzegliśmy stały się dla nas naturalnym katalizatorem do poszerzenia oferty działań reklamowych – komentuje Tomasz Dembiński, CEO Endless by Walk oraz Walk Creative. Zespoły Walk Creative oraz Endless by Walk działają niezależnie – dodaje.  

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...